زیباترین مدل های مانتو پاییزه که هیچ کجا ندیده اید

1

انتخاب مدل مانتو پاییزه شیک و مناسب یکی از دغدغه های همه دختران و خانم های جوان است که به شیک پوشی اهمیت می دهند. در این مطلب سعی داریم مدل های جدید و شیک مانتوهای پاییزی را معرفی نماییم تا ضمن آشنایی با جدیدترین مدل ها، بتوانید با مشاهده طراحی های جدید مانتو بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

مدل های مانتو پاییزه جدید و شیک

در این مجموعه تصاویر جدید و شیک مانتو پاییزه ۱۴۰۱ را مشاهده خواهید نمود. این مدل های زیبا و شیک توسط طراحان مد، طراحی شده اند و هر یک از این مدل های می توانند ایده مناسب و جذابی برای انتخاب مانتو پاییزه شما باشند. یکی از نکات قابل توجه برای انتخاب مانتو پاییزه انتخاب رنگ مناسب است. برای مانتوهای مناسب فصل پاییز اغلب از رنگ های گرم مثل شتری، کرمی، قرمز، نارنجی، عنابی، زرشکی و… استفاده می شود که البته در مجموعه مدل مانتوهای این فصل شامل همه رنگ های گرم و سرد و یا ترکیبی از چند رنگ هستیم. برای مانتوهای پاییزه از پارچه های به نسبت ضخیم استفاده می شود، همین امر باعث ایست بهتر مانتو شده و زیبایی بیشتری به مانتو می بخشد همانند انواع مدل مانتو مخمل یا جین که ضخامت مناسبی برای پاییز دارند. تصاویر زیر نمونه هایی از مانتوهای پاییزه جدید را نشان می دهد.

مانتو مخمل پاییزی

مدل مانتو جدید 1401

مانتو بلند جدید

مانتو کتی پاییزه

مدل مانتو اسپرت پاییزی

مانتو پاییزی جدید

مدل مانتو جدید زنانه

مانتو پاییزه شیک

مدل مانتو چهارخونه پاییزی

مدل مانتو پاییزی مخمل

مدل مانتو جدید دخترانه

برای دوخت مانتوهای پاییزی می توان از پارچه های کتان، مخمل، جین، فوتر، کشمیر و… استفاده نمود و به این صورت مانتوی جدید و مناسب فصل داشت. دقت کنید که مانتوهای پاییزی شامل انواع مانتو بلند و کوتاه می باشند که هر فرد به دلخواه می تواند بهترین گزینه را انتخاب نماید.

مدل مانتو

مدل مانتو

مدل مانتو

مانتو پاییزی مجلسی

مدل های مانتو برای فصل پاییز که برای مجالس و مهمانی ها استفاده می گردد طراحی متفاوتی دارند. در این مدل مانتوها ظاهر مانتو و ترکیب رنگ های آن اهمیت زیادی دارد. تصاویر زیر نمونه های از مانتوهای مجلسی را نشان می دهند که انتخاب خوبی برای فصل پاییز نیز به حساب می آیند.

مدل مانتو

مدل مانتو

مدل مانتو

مانتو پاییزه

مدل مانتو

مدل مانتو

مانتوهای اسپرت پاییزی

اغلب دانشجویان ترجیح می دهند از مدل مانتوهای پاییزه اسپرت و شیک استفاده نمایند و با انتخاب این سبک مانتوها شیک پوش تر و جذاب تر شوند. مانتوهای اسپرت زیر نمونه های خوبی برای این افراد می باشند.

مانتو کوتاه پاییزه

مانتو بلند پاییزی

مدل مانتو

مدل مانتو

مانتو پاییزه

مدل مانتو پاییزه

مانتوهای پاییزه بلند و کوتاه انتخاب های مناسبی برای فصل پاییز و حتی زمستان هستند، پس با کمی دقت و توجه بهترین انتخاب را داشته باشید و با مانتوی دلخواه و ایده آل خود صاحب شیک ترین استایل شوید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید