سه ماسک صورت با عسل برای درمان مشکلات پوستی

0

تهیه ماسک صورت با عسل روشی جالب و قابل توجه برای درمان مشکلات پوستی است که اغلب پیشنهاد می شود. انواع مختلفی از ماسک با عسل ساخته می شود که هر یک اثر متفاوتی بر روی پوست دارد. در ادامه با چگونگی تهیه این ماسک ها آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

روش های تهیه ماسک صورت با عسل :

ماسک صورت با عسل را می توان برای انواع پوست به کار برد اما اولین نکته برای استفاده از ماسک ها، تشخیص مشکلات پوستی و بعد اقدام به درمان است. برای تهیه ماسک صورت نیز بهتر است از مواد اولیه طبیعی استفاده نمود تا اثر بهتری بر روی پوست بگذارد. سه ماسک مفید و مناسب را در ادامه معرفی می نماییم.

ماسک عسل

ماسک عسل و ماست :

این ماسک باعث شفافیت و شادابی صورت می شود و از بروز چین و چروک صورت جلوگیری میکند. برای تهیه این نوع ماسک کافیست دو قاسق ماست را مخلوط کرده و به مدت بیست دقیقه بر روی پوست قرار دهید تا اثرات فوق العاده آن را مشاهده فرمایید.

ماسک عسل و ماست

ماسک صورت با عسل و موز :

این ماسک مناسب پوست های خشک و حساس ایت و در فصل زمستان که سرما باعث خشکی پوست می شود استفاده از این نوع ماسک عسل به طراوت و شادابی پوست کمک میکند. موز، دو قاشق عسل و یک قاشق پودر جوانه گندم را مخلوط کنید و ماسکی مناسب تهیه فرمایید.

ماسک صورت با عسل

ماسک عسل و روغن بادام تلخ :

برای تهیه این نوع ماسک دو قاشق عسل را با یک قاشق روغن بادام تلخ مخلوط کنید و از ماسک تهیه شده به عنوان پاک کننده و ترمیم کننده منافذ پوست استفاده فرمایید. پوست صورت را به مدت سه دقیقه با این مخلوط ماساژ دهید و بعد از نیم ساعت استراحت آن را با آب ولرم بشویید. استفاده از این ماسک دو بار در هفته کافی است.

ماسک عسل و روغن بادام

امیدوارم این سه ماسک صورت با عسل که روش تهیه آنها را مشاهده نمودید اثرات مطلوبی بر روی پوست صورت شما بگذارد. از بقیه مطالب و اموزش های ما در بخش مد و زیبایی نیز استفاده کنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید