شش ماسک صورت خانگی برای داشتن پوست شفاف و زیبا

0

استفاده از ماسک صورت خانگی و دست ساز تاثیر خیلی زیادی در زیبایی صورت و شفافیت و درخشندگی پوست داره. ماسکهای زیبایی که امروز بهتون معرفی میکنم با استفاده از انواع میوه ها درست میشه و نقش زیادی در سلامت و زیبایی پوست داره و توی خونه میتونید به راحتی اونها رو تهیه و استفاده کنید.

ماسک صورت برای شفاف شدن پوست و زیبایی بیشتر:

با تهیه ماسک صورت برای انواع پوست میتونید به درخشندگی و شفافیت بیشتر پوست کمک کنید، ماسکهایی که امروز براتون در نظر گرفتم با استفاده از میوه ها تهیه میشه و فواید زیادی برای پوست داره چون بهترین و سالمترین نوع ماسک از میوه های تازه تهیه میشه، فقط توجه داشته باشید که به نوع خاصی از میوه حساسیت و آلرژی نداشته باشید. در ادامه این ماسک های فوق العاده رو ببینید.

ماسک برای پوست چرب

ماسک روشن کننده

ماسک گوجه فرنگی : این نوع ماسک برای پوست های چرب و جوش دار کاملا مناسبه، گوجه فرنگی رو از وسط نصف برش بزنید و کمی فشار بدید و روی صورت بذارید تا تخم های ریزش هم روی صورتتون قرار بگیره و بذارید چند دقیقه ای روی صورتتون بمونه. اگر صورتتون چربه و جوش هم دارید، این ماسک بهترین روش برای تمیز کردن صورته.

ماسک صورت

ماسک موز: این نوع ماسک برای پاکسازی پوست کاملا مناسبه، برای تهیه این ماسک یک موز کاملا رسیده و له رو انتخاب کنید و با یه چنگال اون رو به شکل پوره در بیارید و روی پوست صورت و گردنتون بذارید و بعد از بیست دقیقه با آب ولرم رو به خنک بشویید، این نوع ماسک برای قبل از آرایش عروس و پاکسازی پوست مفده.

اگه صورتتون آکنه داره میتونید از مقداری عسل و لیمو هم در این ترکیب این ماسک استفاده کنید.

ماسک صورت

ماسک انگور: این نوع ماسک برای جوش و آکنه صورت مناسبه، برای تهیه انگور رو پوره کنید و روی پوست صوررتتون قرار بدید و صبر کنید تا روی صورتتون خشک شه و بعد با آب شستشو بدین. با این ماسک میتونید از شر لکه و جوش های جزئی صورت خلاص شید.

ماسک صورت

ماسک توت فرنگی: برای نشاط و سلامتی پوست خیلی مفیده. توت فرنگی رو هم به صورت پوره در بیارید و یک قاشق آب داخلش بریزید و روی پوستتون بمالید و بعد از بیست دقیقه بشویید. توت فرنگی برای نشاط و زیبایی پوست عالیه.

ماسک زیبایی

ماسک خیار: این ماسک برای پوست های خشک عالیه، خیار طبعش سرده و خاصیت خنک کنندگی داره و بهترین ماسک برای زیبایی پوست های خشکه. خیار رو رنده کنید و آبش رو روی پوست صورت و گردنتون بمالید و اجازه بدید خشک بشه. اشکالی نداره اگر جند ساعت هم روی پوستتون بمونه. پالپ های اضافیش هم به عنوان ماسک دور چشم بذارید.

ماسک زیبایی

ماسک کیوی: مناسبه پوست های تیره س، به این صورت که کیوی رو پوره کنید و با یک قاشق ماست مخلوط کنید و روی پوستتون ماساژ بدید و بعد از بیست دقیقه صورت رو بشویید.

ماسک روشن کننده

خب دوستهای گلم امیدوارم این چند مدل ماسک صورت که براتون گذاشتم رو تهیه کنید و براتون مفید باشه. سری به بقیه مطالب ما در بخش مد و زیبایی بزنید و نظر هم فراموش نشه دوستهای گل. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید