آموزش چرم دوزی با دست روی لباس و دوخت چرم با روشی ساده

2

با یادگیری چرم دوزی با دست بر روی انواع پارچه و لباس میتونید با کمک چرم انواع تزیینات رو انجام بدید و از این هنر فوق العاده زیبا و پرکاربرد در جهت کسب درآمد نیز استفاده کنید. با آموزش چرم دوزی با روشی آسان در خدمتتون هستم و سعی دارم در این جلسه شما رو با نحوه کار و تزیین یک مدل شال ساده آشنا کنم. با ادامه مطلب همراهم باشید.

نحوه چرم دوزی روی شال و انواع پارچه:

با آموزش ساده و آسان چرم دوزی روی پارچه در خدمتتون هستم و نحوه صحیح دوخت چرم با دست بهتون یاد میدم تا از این هنر زیبا برای تزیین انواع لباس و پارچه استفاده کنید. طرحی که امروز در نظر گرفتیم فوق العاده راحت و زیباس.  برای اولین اقدام طرح مورد نظر رو به صورت الگو بر روی کاغذ بکشید و اطرافش رو برش بزنید. میتونید از طرح های آماده استفاده کنید. در اینجا از طرح برگ استفاده شده.

چرم دوزی

چرم دوزی

تو این مرحله از چرم دوزی بعد از اینکه طرح رو روی کاغذ درآوردید اونو روی پارچه چرم مناسب برش بزنید. سعی کنید از چرم نازک مخصوص اینکار استفاده کنید تا دوخت و اتصالش هم راحت باشه. برای انتخاب رنگ هم به رنگ پارچه زمینه دقت کنید و با توجه به اون چرم مناسب رو انتخاب کنید.

چرم دوزی با دست

طرحی که در اینجا انتخاب شده طرح انگوره که به کمک چرم و همینطور انواع مروارید و ملیله و سنگ های تزیینی بر روی شال دوخته شده. برای اینکار بعد از مجسم کردن طرح بر روی پارچه اصلی شروع به دوخت با دست کنید. و طرح اصلی رو روی پارچه منتقل کنید.

دوخت چرم

دوخت چرم

دوخت چرم

اینم نمونه تکمیل شده دوخت پرم برای تزیین یک شال ساده که میتونه ایده خوبی براتون باشه.

دوخت چرم

خب دوستای گل امیدوارم از آموزش چرم دوزی امروز خوشتون اومده باشه و ازش استفاده کنید. لطفا سری به بقیه مطالب و آموزش های هنر در خانه هم بزنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

۲ دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید ازشمابرای ذوق وسلیقه ای کهدارین تحسین وهزاران افرین میگم وممنون اززحماتتون …

یک نظر دهید