آموزش دوخت کوسن های فانتزی به شکل حروف انگلیسی

0

دوخت کوسن های فانتزی خیلی راحت و جالبه و همینطور جذابیت زیادی داره. امروز با آموزش دوخت چند مدل کوسن فانتزی زیبا و جدید به شکل حروف انگلیسی در خدمتتون هستم و سعی دارم شما رو با نحوه دوخت این کوسن های زیبا آشنا کنم. با این آموزش جالب و  متفاوت در ادامه مطلب همراهم باشید.

دوخت کوسن های فانتزی زیبا و جدید:

برای دوخت کوسن های فانتزی به شکل حروف انگلیسی اولین اقدام رسم الگو در سایز مناسبه که برای اینکار میتونید حروف دلخواهتونو انتخاب کنید و اونو در سایزی که مد نظر دارید روی کاغذ بکشید و الگوی کوسن رو در بیارید.

دوخت کوسن های فانتزی

الگو رو روی پارچه بزارید و از هر کدوم دو عدد دربیارید. از یه پارچه با رنگ دیگه نوارهای باریکی دربیارید. عرض این نوارها بستگی به خودتون داره و اینکه بخواید قطر کوسن چقدر باشه.

دوخت کوسن های فانتزی

دوخت کوسن های فانتزی

حالا وقتشه که با کمک چرخ خیاطی برید سراغ دوخت کوسن و تکه های پارچه رو بهم متصل کنید. پارچه ها رو به صورت برعکس روی هم قرار بدید و شروع به دوخت کنید. برای بهتر انجام دادن اینکار به عکس های زیر توجه کنید و تمام لبه های پارچه ها رو به هم وصل کنید فقط قسمت پایین کار رو ندوزید و باز بزارید و کوسن رو با ابر، پنبه یا پشم شیشه پر کنید.

دوخت کوسن های فانتزی

دوخت کوسن

دوخت کوسن

بعد از پر کردن کوسن قسمت انتهایی اونو بدوزید و برای تمیز تر شدن کار میتونید از تکه پارچه دیگه ایی هم استفاده کنید و اونو مطابق شکل به کوسن متصل کنید.

دوخت کوسن

دوخت کوسن

دوخت کوسن

دوخت کوسن

خب دوستای گل اینم نمونه تکمیل شده  کوسن ما که به شکل حرف پی تهیه شده.

کوسن فانتزی

توجه داشته باشید که برای دوخت کوسن های فانتزی از هر نوع پارچه ایی میشه استفاده کرد، اما پارچه های لطیف کاربرد بیشتری داند. در ادامه چند نمونه دیگه از انواع کوسن های فانتزی با حروف مختلف رو میبینید که میتونه ایده خوبی براتون باشه.

کوسن فانتزی

کوسن فانتزی

کوسن های زیبا

کوسن فانتزی

کوسن فانتزی

کوسن های زیبا

امیدوارم از آموزش دوخت کوسن های فانتزی خوشتون اومده باشه و حتما اینکارو توی خونه انجام بدید و از داشتنشون لذت ببرید. راستی سری به بقیه آموزش های ما در بخش خیاطی هنر در خانه بزنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید