نحوه دوخت پیراهن دخترانه ساده و بدون الگو

0

آموزش دوخت پیراهن دخترانه ساده به مادرهای محترم کمک میکنه توی خونه و با امکانات کم و بدون الگو یه پیراهن دخترانه مجلسی شیک و زیبا برای کوچولوهاشون بدوزن و با کمک هنر خیاطی و سلیقه زیباشون دوخت یک پیراهن مجلسی زیبا رو خیلی راحت و سریع انجام بدن. با این آموزش جدید و متفاوت در ادامه مطلب همراهم باشید.

آموزش دوخت پیراهن دخترانه با روشی آسان و جدید:

با دوخت پیراهن دخترانه مجلسی برای کوچولوهای ناز در خدمتتون هستم و سعی دارم شما رو با یک آموزش زیبا و متفاوت آشنا کنم. برای دوخت این پیراهن خوشگل شما به مقداری پارچه احتیاج دارید که بستگی به سایز دخترتون داره. میتونید از یه نوع پارچه استفاده کنید ولی من پیشنهاد میکنم برای زیبایی بیشتر لباس از دو رنگ و یا دو طرح پارچه که با هم هماهنگی دارن استفاده کنید. برای شروع خیاطی طرحی رو که در تصاویر زیر میبینید روی پارچه به سایز دلخواه پیاده کنید. اگه کشیدن این طرح براتون سخته و یا شک دارید که سایزش مناسب شه میتونید از لباس های دیگه دخترتون الگو برداری کنید. این الگوها رو روی پارچه برای قسمت بالا تنه پیراهن دربیارید.

دوخت پیراهن دخترانه

دوخت پیراهن دخترانه

دوخت پیراهن دخترانه

دوخت پیراهن

برای قسمت دامن پیراهن میتونید طرحی مشابه تصویر زیر برش بزنید. پیشنهاد میکنم برای قسمت دامن از دو رنگ پارچه استفاده کنید تا پیراهن شما جذاب تر شه.

دوخت پیراهن

خب حالا وقتشه که برای دوخت پیراهن دخترانه از هنر خیاطی تون استفاده کنید و با کمک چرخ خیاطی قسمت های لازم رو به هم متصل کنید و یه پیراهن شیک و زیبا داشته باشید.

دوخت پیراهن

دوخت پیراهن

دوخت پیراهن

خب اینم نمونه تکمیل شده پیراهن دخترانه، که شما میتونید اونو در سایز دلخواه و همینطور با تزیینات مختلف برای کوچولوی دلبندتون تهیه کنید و از هنر دست خودتون لذت ببرید.

خیاطی

خیاطی

خیاطی

امیدوارم از آموزش دوخت پیراهن دخترانه نهایت استفاده رو برده باشید و یک پیراهن خیلی ناز بدوزید. دوستهای گل برای آشنایی و یادگیری انواع آموزش ها حتما سری به بخش خیاطی هنر در خانه بزنید و از آموزش های این بخش استفاده کنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید