طرز تهیه نسکافه کلاسیک خوشمزه و جدید

0

با طرز تهیه نسکافه کلاسیک در خدمتتون هستم، این نوشیدنی خوشمزه و عالی رو میتونید توی خونه و به راحتی آماده کنید و برای پذیرایی از مهمان ازش استفاده کنید. نسکافه از نوشیدنی های پرطرفدار با طعمی عالیه که اغلب اونو می پسندن. با این آموزش جالب و جدید در ادامه مطلب همراهم باشید.

طرز تهیه نسکافه مخصوص پذیرایی:

طرز تهیه نسکافه روش های مختلفی داره و هر کسی با توجه به ذائقه و سلیقه خودش و اطرافیانش نسکافه رو با یه روشی تهیه میکنه. امروز با یه روش جالب و خوشمزه برای تهیه نسکافه کلاسیک در خدمت شما دوستهای گلم هستم، حتما این نوشیدنی خوشمزه و متفاوت رو تهیه کنید و از خوردنش کنار خونواده لذت ببرید. خب حالا بریم سراغ مواد لازم برای تهیه این نسکافه.

نسکافه کلاسیک: یک قاشق چای خوری

طرز تهیه نسکافه

شکر: ۵ قاشق چای خوری

طرز تهیه نسکافه

یخ: ۸ قطعه

آب داغ: ۱/۴ فنجان

بستنی وانیلی: نصف لیوان مورد نظر

طرز تهیه نسکافه

خب حالا اگه مواد مورد نیاز رو آماده کردید بریم سراغ طرز تهیه نسکافه، این نوشیدنی خوشمزه. برای شروع نسکافه و شکر رو با آب جوش مخلوط می کنیم و بعد اون رو با یخ در میکسر میریزیم و اونقدر میزنیم تا کاملا کف کنه. تو این مرحله بستنی رو با قاشق جدا میکنیم و در لیوان پایه بلند می ریزیم، طوری که بینش فضای خالی وجود داشته باشه و این فضاها دیده شه. سعی کنید برای اینکار حتما از لیوان شیشه ایی استفاده کنید تا نمای نسکافه شما قشنگ تر و دلنشین تر شه.

نسکافه بستنی

نسکافه بستنی

خب حالا نسکافه که فبلا آماده کردیم با آرامی داخل لیوان بستنی میریزیم و روی اون رو با اسکوب های بستنی و نسکافه تزیین میکنیم. البته تزیین آن بستگی به خودتون داره و هرطور که بخواین میتونید اینکارو انجام بدید.

نسکافه بستنی

نسکافه بستنی

خب دوستهای گل امیدوارم این آموزش و طرز تهیه نسکافه با این روش براتون لذت بخش بوده باشه و این نوشیدنی خوشمزه رو توی خونه تهیه کنید. راستی حتما سری به بقیه مطالب و آموزش ها در بخش آشپزی هنر در خانه بزنید. لحظه هاتون خوش و سرشار از شادی

اشتراک گذاری

یک نظر دهید