مدل طراحی ناخن ۲۰۱۵ جدید و زیبا + آموزش لاک زدن ناخن

0

طراحی ناخن و لاک زدن در مدل های مختلف و جالبی انجام میشه که تاثیر زیادی در زیبایی دستها و انگشتان داره. انتخاب مدل طراحی ناخن کاملا سلیقه ایه و به خود فرد بستگی داره، اما ما امروز با چند مدل زیبا و جدید از انواع این طراحی ها در خدمتتون هستیم تا برای این انتخاب کمکی بهتون کنیم. در ادامه مطلب همراهم باشید.

مدل های طراحی ناخن جدید:

برای انتخاب مدل طراحی ناخن به نکات مهمی باید توجه کرد. فرم ناخن ها و همینطور فرم انگشتان و رنگ پوست دستها تاثیر زیادی در این انتخاب داره، بهتره مدلی انتخاب کنید که به فرم دستهاتون بیاد و زیبایی انگشتان رو بیشتر کنه.

طراحی ناخن

طراحی ناخن

انتخاب رنگهای مناسب برای طراحی و استفاده از لاک با کیفیت بالا و همینطور وسایل طراحی مناسب باعث میشه طراحی ناخن شما زیبا شه و جلوه خاصی داشته باشه.

لاک ناخن

استفاده از رنگ های شاد و فانتزی این روزها طرفدارهای خاص خودشو داره و علاوه بر کمک به زیبایی انگشتان باعث میشه جذابیت بیشتری داشته باشید. البته انتخاب رنگ لاک و مدل و طرح برای ناخن کاملا سلیقه ایه و هر کس با توجه به موقعیت و شرایط طرح و رنگ مناسب رو انتخاب میکنه.

لاک ناخن

ناخن 2015

لاک ناخن

طرح های ساده با رنگ های معمولی هم قشنگی خاص خودشو داره و همینطور خانم های زیادی ترجیح میدن از طراحی های ساده استفاده کنن. البته ناگفته نماند که طراحی های شلوغ با رنگ های گرم هم طرفدارهای خیلی زیادی داره. و این انتخاب بیشتر بستگی به فضا و مکان استفاده از طراحی داره.

مدل ناخن

مدل ناخن

مدل ناخن

لاک ناخن

اینم چند مدل دیگه از انواع طراحی های ناخن و لاک زدن که شما میتونید مدل مناسب رو از بین اونها انتخاب و بعد انجام بدید.

طراحی ناخن

مدل ناخن

ناخن 2015

مد و زیبایی

مد و زیبایی

مد و زیبایی

خب دوستان گل امیدوارم از این مدل های طراحی ناخن خوشتون اومده باشه و بهترین ایده ها رو گرفته باشید. حتما به بقیه مطالب ما در بخش مدوزیبایی سری بزنید. لحظه هاتون سرشاز از شادی

اشتراک گذاری

یک نظر دهید