معرفی وسایل طراحی چهره

0

طراحی چهره، همواره یکی از محبوب‌ترین و سحرآمیزترین هنرهای جهان بوده است. بسیاری از نقاشان معروف جهان، کار خود را با این هنر شگفت‌انگیز و دل‌نواز آغاز کرده‌اند. درصورت استفاده از وسایل باکیفیت و حرفه‌ای برای طراحی چهره، می‌توان آثاری جذاب، چشم‌نواز و تاثیرگذار خلق کرد. بسیاری از افراد علاقمند به این هنر، تمایل دارند با وسایل طراحی چهره آشنا شوند و برای شروع یادگیری این هنر، این وسایل را خریداری کنند.

اگر شما هم قصد تهیه وسایل طراحی چهره را دارید، در این مطلب کلیه موارد مرتبط را آورده‌ایم. فقط کافی است چند دقیقه از وقتتان را به خواندن مقاله پیش‌رو اختصاص دهید.

معرفی وسایل طراحی چهره

۱٫ مداد کنته و مداد طراحی حرفه‌ای؛ یکی از مهم‌ترین وسایل طراحی چهره

مداد طراحی، یکی از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز طراحی است و بخش چشمگیری از طراحی چهره با انواع مداد طراحی انجام می‌شود. مدادهای طراحی، تنوع بالایی دارند و از هر مداد، برای ترسیم بخش‌هایی از چهره استفاده می‌شود. یکی دیگر از وسایل طراحی چهره مبتدی و پیشرفته، مداد کنته است. از این  مداد ضخیم، برای ایجاد تنالیته‌های رنگی تیره و خلق کنتراست روی کاغذ یا مقوای طراحی استفاده می‌شود.

معرفی وسایل طراحی چهره

۲٫ کاغذ طراحی، کاغذ پوستی و مقوای طراحی؛ وسایل مورد نیاز طراحی سیاه قلم

کاغذ طراحی، یکی دیگر از وسایل ضروری و حیاتی طراحی چهره است و ارزش و کیفیت نهایی کار را به‌شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. باکیفیت بودن کاغذ، روی ماندگاری اثر نیز تاثیر دارد. قیمت کاغذ به کیفیت و سایز آن بستگی دارد. درصورت تمایل به خرید کاغذ موردنیاز طراحی سیاه‌قلم با تکنیک هایپر رئال (تکنیک طراحی با اغراق در جزئیات)، باید بهای بیشتری نسبت به کاغذهای معمولی بپردازید. مقوای طراحی و کاغذ پوستی، دو مورد از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز طراحی سیاه قلم هستند. در طراحی سیاه‌قلم، از نوع مات این کاغذ استفاده می‌شود.

۳٫ مداد نوکی؛ یکی از اصلی‌ترین وسایل طراحی با مداد

مداد نوکی، یکی از وسایل نقاشی حرفه ای است. از این وسیله در طراحی چهره سیاه‌قلم با تکنیک هایپررئال، برای رسم جزئیات چهره مثل ابرو و مژه استفاده می‌شود. فروشگاه ایران تحریر، انواع مداد نوکی دخترانه و پسرانه باکیفیت را در اختیار مشتریان قرار داده است. درصورت تمایل به خرید، به فروشگاه آنلاین ایران تحریر مراجعه کنید.

۴٫ قلم‌مو؛ ابزاری برای جادوگری در طراحی چهره سیاه قلم

در هنگام خرید وسایل طراحی چهره، قلم‌مو را فراموش نکنید؛ چون برای جادوگری با طرحی که می‌کشید، به این ابزار نیاز خواهید داشت. به کمک قلم‌مو می‌توانید سایه‌های جذاب و چشم‌نواز به طرح خود بدهید و به طرحتان، روح ببخشید.

۳٫ پالت تخم‌مرغی؛ ابزاری برای خلق رنگ‌های موردنیاز در طراحی چهره

در طراحی چهره، فقط به رنگ سیاه نیاز نداریم؛ باید رنگ‌های سفید و خاکستری هم وارد میدان شوند تا طرح نهایی، زیبایی و شکوه لازم را پیدا کند. پالت تخم‌مرغی، ابزاری است که برای ترکیب و ساختن رنگ‌های موردنیاز از آن استفاده می‌کنیم.

۴٫ تراش و پاک‌کن؛ ابزارهای ساده، اما مهم برای طراحی چهره

تراش و پاک‌کن، دو مورد از مهم‌ترین وسایل طراحی ساده یا پیشرفته هستند و بدون آن‌ها، واقعا کار طراحی آن‌گونه که باید و شاید، پیش نخواهد رفت. با خرید یک پاک‌کن باکیفیت و تراش حرفه‌ای، می‌توانید اشتباهات طراحی را به‌ خوبی پاک و مدادهای موردنظر را به‌‌اندازه کافی تیز کنید.

معرفی وسایل طراحی چهره

۵٫ محوکن و پنبه؛ ابزارهای ضروری برای محو کردن سایه‌ها در طراحی چهره

از پنبه و محوکن، برای محو کردن خطوط و سایه‌های اضافی یا کم کردن اثر سایه‌ها استفاده می‌شود. محوکن یک ابزار کاربردی برای ایجاد خطوط سفید در نقاشی نیز به شمار می‌رود. امروزه محوکن به شکل مداد و در دو سایز استاندارد ۷ و ۸ به بازار عرضه می‌شود. چنانچه قصد کشیدن طرح‌های جذاب و منحصربه‌فرد را دارید، خرید محوکن را فراموش نکنید.

۶٫ چسب کاغذی؛ ابزاری برای ایجاد حاشیه‌های سفید در اطراف طراحی چهره

یکی دیگر از وسایل ضروری که برای شروع طراحی چهره باید تهیه کنید، چسب کاغذی است. طراحان چهره با استفاده از این چسب، دور کاغذ طراحی یک حاشیه مشخص ایجاد می‌کنند. این کاغذ برای چسباندن مقوای طراحی به میز کار نیز به‌کار می‌رود. اگر از چسب شیشه‌ای برای چسباندن طرح به میز استفاده کنید، در هنگام جدا کردن مقوا، نقاشی شما آسیب می‌بیند؛ ولی درصورت استفاده از چسب کاغذی، برای جدا کردن طرح پس از گذشت چند سال نیز با مشکلی روبه‎رو نخواهید شد.

ترسیم چهره‌های زیبا با وسایل طراحی چهره حرفه‌ای ایران تحریر

در این مقاله تلاش کردیم که با لیست وسایل طراحی چهره آشنا شویم. امیدواریم که لیست وسایل طراحی که در این مقاله معرفی کردیم، در هنگام خرید این وسایل به کمک شما بیاید و جلوی فراموشی یک یا چند قلم از وسایل موردنیاز در هنگام خرید را بگیرد. یکی از نکاتی که در هنگام خرید وسایل طراحی چهره باید مدنظر داشته باشید، خرید وسایل باکیفیت و حرفه‌ای از فروشگاه‌های تخصصی است.

مجموعه ایران تحریر، کلکسیونی از وسایل طراحی چهره باکیفیت و درجه‌یک را در فروشگاه آنلاین خود عرضه کرده است. درصورت تمایل به اطلاع از قیمت وسایل طراحی چهره و خرید آنلاین این وسایل از سراسر ایران، کافی است کلمه «ایران تحریر» را در گوگل جستجو کنید و وارد سایت این مجموعه به آدرس irantahrir.shop شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید