تاثیر مو در جذابیت چهره

0

اگر به دنبال راهی برای زیبایی بیشتر چهره تان می گردید، بهتر است به جای عمل های زیبایی مدل موی خود را تغییر دهید. تاثیر مدل مو در زیبایی چهره بر همگان آشکار است و همین باعث شده تا اکثر افراد مبالغ زیادی را صرف تغییر رنگ و مدل موهایشان کنند.

تاثیر مو در جذابیت چهره

با توجه به نقش مدل مو در زیبایی صورت قصد داریم تا در این مقاله به بررسی تاثیر موی کوتاه، موی چتری و موی بلند در زیبایی چهره بپردازیم. بنابراین اگر به دنبال راهی برای تغییر استایل خود می گردید حتماً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بررسی تاثیر مدل مو در چهره

تاثیر مدل مو در چهره غیر قابل انکار است. کافیست مدل موی اشتباهی را انتخاب کنید تا نصف جذابیت چهره تان از بین برود. از طرف دیگر با یک انتخاب درست زیبایی ظاهری شما دو چندان می شود.

حال تصور کنید که ست کردن رنگ مو و آرایش صورت چه هماهنگی را میان اجزای چهره شما برقرار می کند! بنابراین بهتر است رنگ و مدل موی مناسبی را انتخاب کرده و با آرایشی هماهنگ با رنگ مویتان در میهمانی ها و مجالس مختلف شرکت کنید.

اما بهتر است به بحث اصلی برگردیم. به نظرتان تاثیر مدل مو در چهره چه میزان است؟ اگر موهای فر و حجیمی دارید چهره تان کمی پرتر به نظر می رسد. اما موهای فر و نامرتب باعث می شود زیبایی چهره کاهش یافته و حالت چهره مسن و خسته شود.

همچنین موهای صاف و بی حالت صورت شما را لاغر و نحیف نشان می دهند. در این حالت اگر موهای خود را دم اسبی ببندید یا پشت سر جمع کنید، جذابیت چهره تان بیشتر می شود. اما مدل موی باز هم برای افرادی که موهایی سالم و زیبا دارند انتخاب مناسبی است.

بررسی تاثیر موی کوتاه بر چهره

تاثیر موی کوتاه بر چهره بسیار زیاد است و با کوتاهی موها می توانید زیبایی چهره خود را دو چندان کنید. موهای کوتاه باعث پر و جوان تر به نظر رسیدن چهره می شوند بنابراین اگر صورت لاغر و کشیده ای دارید موی کوتاه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

موی کوتاه انتخاب بسیار مناسبی برای یک استایل تابستانی است و به این صورت می توانید در فصول گرم سال احساس سبکی و راحتی بیشتری داشته باشید.

برای اینکه از تاثیر موی کوتاه بر چهره خود مطمئن شوید، می توانید مدادی را زیر چانه خود گرفته و فاصله مداد تا زیر گوش خود را اندازه بگیرید. اگر این فاصله کمتر از ۵٫۵ سانتی متر بود موی کوتاه انتخاب مناسبی برای شما است، در غیر این صورت بهتر است موی بلند را انتخاب کنید.

البته روش دیگری نیز برای اطمینان از این مسئله وجود دارد. شما می توانید ربانی را به انتهای موهای خود ببندید و سپس موهایتان را به سمت داخل جمع کنید. سپس کافیست دو بند آزاد روبان را بالای سر گره بزنید تا موهایتان کوتاه به نظر برسند. در صورت رضایت از استایل جدید می توانید برای کوتاهی موها اقدام کنید.

حال که به شرح تاثیر مدل مو در چهره پرداختیم لازم است برخی از مدل های محبوب موی کوتاه زنانه و دخترانه را معرفی کنیم. از معروف ترین مدل های موی کوتاه زنانه می توان به مدل موی پیکسی، مدل موی باب زاویه دار، باب مجعد، پیکسی فر، باب پریشان و… اشاره کرد.

تاثیر مو در جذابیت چهره

تاثیر موی چتری بر چهره

تاثیر موی چتری بر چهره به حدی است که اگر پس از مدتی چتری های خود را کنار بزنید ممکن است اطرافیانتان حداقل برای چند ثانیه شما را به جا نیاورند!

این مدل مو بیشتر مناسب افرادی است که پیشانی بلندی دارند اما افرادی که پیشانی کوتاه دارند نیز می توانند با شناسایی فرم چهره خود مدل های مختلف موی چتری را امتحان کنند.

برای مثال تاثیر موی چتری بر چهره گرد زمانی بیشتر می شود که به سراغ مدل موی چتری فرق کج بروید. همچنین بهتر است چتری پرپشت تری داشته باشید تا فرم صورت تان کشیده و زیباتر به نظر برسد.

اگر فرم صورت بیضی شکلی دارید، بهتر است از مدل چتری پرده ای یا فرق وسط باز استفاده کنید. اما اگر فرم چهره تان مربعی شکل است چتری صاف کم پشتی را انتخاب نمایید.

جالب است بدانید تاثیر موی چتری بر چهره در افرادی که صورت لوزی شکلی دارند بسیار بیشتر از دیگران است. این افراد می توانند بدون نگرانی موهای خود را چتری زده و با استایلی متفاوت و زیبا در میان جمع حضور پیدا کنند.

همچنین افرادی که صورت مثلثی شکلی دارند نیز می توانند انواع چتری پرپشت و کم پشت را انتخاب کنند.

تاثیر مدل مو در زیبایی با بررسی موی بلند

تاثیر مدل مو در زیبایی بسیار زیاد است و می توان با انتخاب یک مدل موی جدید استایل خود را کاملاً تغییر داد. اما اگر دقت داشته باشید اکثر خانم ها موهای بلند را ترجیح می دهند و به هیچ عنوان دست به کوتاهی موهای خود نمی زنند.

موی بلند با زنانگی پیوند خورده و به همین دلیل است که اکثر افراد زنان مو بلند را جذاب تر می دانند! همچنین با وجود موی بلند امکان تغییر استایل موها بیشتر می شود و می توان موها را بافت، پشت سر جمع کرد یا دم اسبی بست.

موی بلند با فرم های مختلف صورت همخوانی و هماهنگی دارد. اما اگر موی بلند و بی حالتی دارید، حالت چهره تان خسته و لاغرتر به نظر می رسد. بنابراین بهتر است برای تغییر استایل موها اقدام کنید.

موی بلند در هر سن و سالی زیبا است اما برای آنکه تاثیر مدل مو در زیبایی شما بیشتر شود می توانید موهای خود را با لوازم حرارتی مو از جمله سشوار و بابلیس حالت بدهید، یا با چتری زدن موها استایل جدیدی بسازید. همچنین می توانید با تغییر رنگ موهایتان باعث زیبایی بیشتر مو و چهره خود شوید.

همان طور که گفتیم با وجود موی بلند امکان تغییر استایل موها به راحتی فراهم می شود و شما می توانید با تغییر استایل جلوی موهای خود باعث زیبایی بیشتر صورتتان شوید. برای مثال می توانید موهای جلوی خود را روی سر ببافید و به این صورت از به هم ریختگی موها نیز جلوگیری کنید.

تاثیر مو در جذابیت چهره

جمع بندی

در این مقاله به بررسی تاثیر مدل مو در چهره پرداختیم و نقش موی کوتاه، بلند و چتری را در زیبایی بیشتر چهره شرح دادیم.

به طور خلاصه بهتر است رنگ موی مناسبی را برای خود انتخاب کنید که باعث زیبایی بیشتر چهره تان شود. همچنین می توانید با ست کردن آرایش صورت و رنگ مو، با ظاهری منحصر به فرد و زیبا در مجالس گوناگون حاضر شوید.

اما اگر قصد دارید مدل موی خود را تغییر دهید، ابتدا بهتر است فرم صورتتان را مشخص کنید. پس از این کار به راحتی می توانید مدل موی متناسب با فرم صورت خود را انتخاب کرده و با تغییر استایل موها باعث زیبایی بیشتر چهره خود شوید.

برای مثال مدل موی کوتاه بیشتر مناسب افرادی است که صورتی لاغر و کشیده دارند؛ اما مدل موی بلند انتخاب مناسب تری برای افرادی است که صورتی گرد، مربعی یا بیضی شکل دارند.

همچنین مدل موی چتری برای تمامی فرم های صورت زیبا می شود، البته در صورتی که مدل چتری مناسبی را انتخاب کنید.

 

اشتراک گذاری

یک نظر دهید