تزیین دسر لیوانی شیک و لاکچری با ایده های ساده

0

دسرهای لیوانی و تک نفره یکی از بهترین انتخاب ها برای مهمانی ها و جشن های مختلف می باشند که با طعم و مزه های متفاوت تهیه می گردند و طرفداران زیادی نیز دارند. این سبک دسر ها اغلب در ظرف های کوچک مثل لیوان ها یا پیاله های مخصوص دسر، انواع جام و… تهیه می شوند و در نهایت بعد از انجام دیزاین سرو می گردند. حال قصد داریم جذاب ترین ایده ها برای تزیین دسر لیوانی را معرفی کنیم که مطمئنا می توانند انتخاب فوق العاده ایی برای تمام مهمانی های شما باشند.

تزیین دسر تولد

۳۰ ایده تزیین دسر لیوانی با میوه و شکلات

تهیه دسر برای مهمانی ها و دورهمی ها تبدیل به یکی از فعالیت های ضروری شده است و در اغلب مهمانی ها شاهد ظرف های مختلف دسر و ژله هستیم. دسر را می توان در ظرفی بزرگ و برای چند نفر تدارک دید و یا آن را در ظروف کوچک تک نفره سرو نمود. بعد از تهیه دسر لیوانی باید اقدام به دیزاین آن با ایده های خلاقانه نمایید، از دسر های تزیین شده می توان برای تزیین میز شام یا میز تولد استفاده نمود، نحوه سرو این سبک دسر ها کاملا سلیقه ایی است اما شما با کمی خلاقیت و سلیقه می توانید زیباترین دیزاین را داشته باشید.

دسر لیوانی مجلسی

تزیین کیک با میوه هایی مثل توت فرنگی، موز، پرتقال و… بسیار رایج است حال سعی کنید همین تزیینات را روی دسرهای مختلف انجام دهید و بدین شکل دسری شیک و زیبا داشته باشید. در ادامه ایده های جذابی برای استفاده از میوه در تزیین دسر های مختلف را مشاهده می نمایید.

تزیین دسر با توت فرنگی

تزیین دسر داخل جام

تزیین دسر ساده و شیک

تزیین دسر با کیوی

تزیین دسر با میوه

تزیین دسر تک نفره

تزیین دسر لیوانی با میوه

تزیین دسر ساده و شیک

تزیین دسر لیوانی جدید

برای تزیین دسر های مختلف علاوه بر میوه می توان از شکلات، بیسکوییت، خامه و… نیز استفاده نمود و بدین شکل زیبایی بیشتری به دسر بخشید. در ادامه ایده های جذابی برای دیزاین دسر های مختلف را مشاهده می نمایید که می توانید به عنوان الگو از آنها برای انجام تزیینات مختلف روی دسرهای تک نفره و حتی بستنی استفاده نمایید.

تزیین دسر لیوانی

تزیین دسر مجلسی شیک

تزیین دسر لیوانی

تزیین دسر با رول ویفری

تزیین دسر با خامه

تزیین دسر مجلسی

تزیین دسر لیوانی با توت فرنگی

تهیه دسر لیوانی مجلسی

تزیین دسر با بیسکوییت

تزیین دسر شکلاتی

تزیین دسر برای جشن تولد

دیزاین دسر تک نفره

تزیین دسر شکلاتی

تزیین دسر نسکافه ای

تزیین دسر شکلاتی

تزیین دسر برای مهمانی

دیزاین دسر لیوانی جدید

تزیین دسر لیوانی جدید

همانطور که مشاهده نمودید ترفندهای متفاوتی برای دیزاین دسرهای لیوانی وجود دارد که هر یک از آنها در عین ساده بودن بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند و کمک می کنند میزبان باسلیقه و هنرمندی باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید