مدل مانتو ۲۰۱۵ جدید و شیک مجلسی و اسپرت

0

مدل مانتو ۲۰۱۵ شیک و زیبا و انتخاب یک مانتو مناسب و جدید برای این سال برای همه خانم ها جزء مسائل مهم و دغدغه های روز است. امروز با چند مدل مانتو جدید و متفاوت در خدمت شما دوستان هستم و تصمیم دارم شما رو با مدل های زیبای انواع مانتو مجلسی و اسپرت برای سال ۲۰۱۵ آشنا کنم. با این مدل مانتو های زیبا و متفاوت دخترانه و زنانه در ادامه مطلب همراهم باشید.

انواع مدل مانتو ۲۰۱۵ در طرح های مختلف و شیک:

انتخاب مدل مانتو ۲۰۱۵  یکی از دغدغه های همه خانم های شیک پوش و با سلیقه س  که ترجیح میدن با مدل های جدید و شیک آشنا شن و بهترین و مناسب ترین مانتو رو برای سال جدید انتخاب کنند. امروز با با چند مدل مانتو خیلی زیبا و متفاوت در خدمت شما خانم های شیک پوش هستم و امیدوارم از این مدل های زیبا خوشتون بیاد.

مدل مانتو 2015

مدل مانتو 2015

مدل مانتو 2015

مدل مانتو

یکی از مدل مانتو های پرطرفدار سال ۲۰۱۵ مانتوهای کتی هستند که خانمها برای مکان ها و مجالس مختلف از اونها استفاده میکنند و اونها رو به مانتو های ساده قبل ترجیح میدن. این مدل مانتوها به راحتی با انواع شلوار و شال و روسری ست میشن و موارد استفاده خیلی زیادی دارند. در ادامه چند مدل از انواع این مانتو ها رو میبینید.

مدل مانتو

مدل مانتو

مدل مانتو

مانتو گلدوزی شده و نقش دار هم از جزء مدل مانتو ۲۰۱۵ پرطرفدار و خیلی زیباس که خانمها ترجیح میدن یک نمونه از این مدل مانتوها رو حتما برای مهمانی ها و به عنوان مانتو مجلسی داشته باشند و مورد استفاده قرار بدن.

مدل مانتو

مدل مانتو

مدل مانتو

مدل مانتو

خب دوستان گلم امیدوارم از این مدل های زیبا و شیک خوشتون اومده باشه و مدل مانتو ۲۰۱۵ که انتخاب میکنید کاری جدید و متفاوت باشه و از هر لحاظ مناسبتون باشه. برای مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر حتما سری به قسمت مدل مانتو بزنید. لحظه هاتون خوش

اشتراک گذاری

یک نظر دهید