تزیین میز شام مهمانی و تولد با ایده های جدید ۱۴۰۲

0

برای برگزاری مهمانی های مختلف، یادگیری اصول چیدمان میز غذا و به کارگیری سلیقه و هنر در تزیین آن یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه نمود، مطمئنا در هر جشن و مهمانی نوع سرو غذا اهمیت زیادی دارد پس باید به نحوه چیدن میز و سفره توجه بیشتری نمود بر این اساس قصد داریم در این مطلب ایده های زیبا و جدید برای تزیین میز شام مهمانی های مختلف را ارائه دهیم که مطمئنا می توانند برای شما عزیزان نیز مفید باشند تا پایان ما را همراهی کنید.

۳۲ ایده شیک و لاکچری برای تزیین میز شام

همه ما تمایل داریم بهترین پذیرایی را در مهمانی ها و مراسم داشته باشیم و میزبان فوق العاده ایی باشیم، برای این کار باید تمام اصول برای چیدمان میز و تزیینات مرتبط با غذا و خوردنی ها را بدانیم و با توجه به آنها بهترین میزآرایی را انجام دهیم. برای داشتن بهترین نتیجه ابتدا باید تمام اجزا سفره را به بهترین شکل دیزاین نمایید، بدین صورت که به تزیین غذاهای مختلف، تزیین سالاد، تزیین دیس و بشقاب غذا، تزیین نوشیدنیها، تزیین دسر و پیش غذا بپردازید . سپس به سراغ ایده های تزیین سفره یا میز بروید و سعی کنید با همه خوراکی ها و غذاهایی که از قبل تزیین کرده اید، زیباترین دیزاین و چیدمان میز را داشته باشید.

تزیین میز غذا مهمانی

برای میزآرایی و تزیین میز غذا بهتر است از ظروفی زیبا و شیک که همخوانی خوبی با هم دارند استفاده نمایید، به کارگیری رومیزی شیک و زیبا، اکسسسوری های تزیینی میز مثل شمع، گلدان و… زیبایی تزیینات شما را چندین برابر می کنند. در ادامه تصاویری از چیدمان میز با اکسسوری و ظروف شیک و خاص را می بینید که ایده های خوبی برای شما عزیزان هستند.

تزیین میز شام مهمانی

تزیین میز غذا شیک

تزیین میز شام جشن تولد

تزیین میز شام پاگشا عروس

تزیین میز غذا

تزیین میز غذا برای مهمان

دیزاین میز شام

تزیین سفره شام تولد

دیزاین میز شام

اینکه شما میز شام را برای چه مناسبت و مهمانی چیده اید اهمیت زیادی دارد، از طرفی نوع غذاهایی که می خواهید سرو نمایید تا حد زیادی چگونگی دیزاین میز و تزیینات آن را تعیین می کند، مطمئنا یک میز شام برای جشن تولد با غذاهای فست فودی و فینگرفودها تفاوت زیادی با میز شام با غذاهای سنتی برای مهمانی و دورهمی دارد. پس سعی کنید با توجه به تمامی جزئیات بهترین دیزاین و چیدمان را انتخاب نمایید. تصاویر زیر می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

تزیین میز شام

تزیین میز شام تولد

تزیین میز غذا برای تولد

تزیین میز غذا

میز آرایی برای جشن تولد

تزیین میز غذا

تزیین غذای جشن تولد

تزیین غذاهای مهمانی

تزیین میز غذا

تزیین میز غذای مهمانی

تزیین میز شام تولد

تزیین میز شام

تزیین غذا برای جشن تولد

دیزاین میز شام لاکچری

تزیین شیک میز شام

تزیین میز شام تولد

تزیین غذاهای جشن تولد

تزیین میز شام ایرانی

تزیین میز شام جدید

دیزاین میز غذای مهمانی

تزیین سفره شام برای مهمان

تزیین میز غذا برای مهمان

حال که با جذاب ترین ایده ها برای چیدمان میز شام آشنا شدید می توانید به راحتی زیباترین تزیینات را داشته باشید و با هنر و سلیقه خود مهمان ها را شگفت زده کنید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید