مدل های جدید و شیک شومیز مجلسی زنانه

0

شومیز از آن دسته لباس هایی ست که مطمئنا هر خانمی چند طرح و مدل از آن را در کمد خود دارد. شومیز های دخترانه و زنانه دارای تنوع بالایی هستند که هر فرد بر اساس نیاز و سلیقه شخصی می تواند مدل دلخواه را انتخاب نماید و مورد استفاده قرار دهد. یکی از سبک های شومیز پرطرفدار و بسیار زیبا انواع مدل شومیز مجلسی است که زیبایی و جذابیت خاصی دارند و بهترین انتخاب برای مهمانی ها و دورهمی ها هستند و می توان استایل های خاص و جذابی با آن ها داشت.

شومیز حریر زنانه

۲۸ مدل شومیز مجلسی شیک و زیبا

انتخاب شومیز زیبا و مناسب کمک می کند استایلی خاص و جذاب داشته باشید، این شومیز ممکن است ساده و اسپرت باشد و به عنوان لباس خانگی مورد استفاده قرار بگیرد و یا مجلسی باشد و برای مهمانی ها و جشن ها استفاده شود. در هر صورت انتخاب مدل شومیز مناسب و همچنین نحوه ست کردن آن اهمیت زیادی دارد. از آنجایی که قبلا شومیز های ساده را معرفی کرده یام حال قصد داریم انواع مدل شومیز مجلسی زنانه و دخترانه را معرفی کنیم که می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

شومیز با پارچه گیپور

شومیز های مجلسی شامل انواع شومیز بلند، شومیز نیم تنه مجلسی یا کراپ، شومیز جلو باز، شومیز جلوبسته و… هستند که اغلب با پارچه های حریر، کرپ، ساتن، گیپور و…دوخته شده اند. در ادامه تعدادی از زیباترین مدل های شومیز که برای مجلس و مهمانی مناسب هستند را می بینید که انتخاب های خوبی برای شما دوستان عزیز به حساب می آیند.

مدل شومیز مجلسی نانهمدل شومیز کوتاه دخترانه

مدل شومیز مجلسی جدیدشومیز یقه حلزونی جدید

مدل شومیز زنانه جدیدشومیز مجلسی زمستانی

مدل شومیز گیپور مجلسیمدل شومیز گیپور جدید

مدل شومیز حریر زنانهمدل شومیز یقه کرواتی

مدل شومیز جدیدمدل شومیز زنانه جدید

شومیز ساتن زنانهمدل شومیز ساتن جدید

عکس شومیز زنانه جدیداستایل شیک با شومیز زنانه

مدل شومیز ساتنشومیز ساتن دخترانه

مدل شومیز زنانه جدیدمدل شومیز طرح دار

مدل شومیز مجلسی زنانهمدل شومیز گیپور جدید

مدل شومیز آستین بلندمدل شومیز بلند کرپ

مدل شومیز آستین کلوشمدل شومیز مشکی جدید

مدل شومیز حریر مجلسیشومیز مجلسی دخترانه

بعد از انتخاب شومیز نحوه ست کردن آن نیز اهمیت زیادی دارد، می توانید شومیز را با انواع دامن و شلوار ست کنید و بدین شکل استایل زیبایی داشته باشید. در ادامه استایل های جذاب و شیک با انواع مدل شومیز را ملاحظه می نمایید که الگوهای خوبی در زمینه استایل های شما محسوب می گردند.

مدل شومیز ساتن

مدل شومیز زنانه شیک

مدل شومیز مجلسی ساتن

مدل شومیز کراپ و نیم تنه

مدل شومیز یقه کرواتی

مدل شومیز ساتن جدید

مدل شومیز زنانه جدید

مدل شومیز مجلسی جدید

مدل شومیز حریر زنانه

مدل شومیز جلو دکمه جدید

مدل شومیز مجلسی دخترانه

مدل شومیز دخترانه جدید

شومیز های زیبا و جذابی که مشاهده نمودید تنها بخشی از مدل شومیز های جدید دخترانه و زنانه بود، در صورتی که هنوز موفق به انتخاب مدل دلخواه نشده اید پیشنهاد می کنیم از دیگر مطالب ما دیدن نمایید و با جدیدترین و به روزترین مدل ها برای سلایق مختلف آشنا شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید