جذاب ترین ترفند ها برای تزیین کیک خانگی با میوه

0

ایده های متنوع و زیبایی برای تزیین کیک های خانگی وجود دارد و شما با کمترین امکانات می توانید زیباترین دیزاین ها را روی کیک های مختلف انجام دهید. تزیین کیک با میوه یکی از این ایده های ارزان و ذر عین حال ساده و شیک است که با کمک آن می توانید انواع کیک تولد، کیک های عصرانه و صبحانه و در کل هر کیکی را که برای هر نوع مناسبتی پخته اید تزیین کنید و از زیبایی ظاهری آن در کنار طعم عالی لذت ببرید.

۲۷ مدل تزیین کیک با میوه های تابستانی و زمستانی

برای تزیین کیک تولد، کیک سالگرد ازدواج، کیک برای مناسبت های مختلف و جشن های کوچک و بزرگ می توان به راحتی از انواع میوه استفاده نمود. البته ممکن است از میوه ها در پایان کار استفاده کنید و ابتدا به سراغ ایده های تزیین کیک با شکلات تخته ایی، خامه، ژله بریلو، پودر قند و… بروید و سطح کیک خانگی را با هر یک از این موارد بپوشانید و سپس میوه های دلخواه را به زیبایی روی آن بچینید. البته در کنار میوه می توان به سراغ ایده های تزیین کیک با گل طبیعی نیز رفت چرا که ترکیب میوه و گل زیبایی بی نظیری به کیک می بخشد.

تزیین کیک با میوه

برای تزیین روی کیک می توان از انواع مختلف میوه های هر فصل استفاده کرد، به طور مثال توت فرنگی، تمشک، پرتقال، موز، کیوی، گیلاس، انگور، آناناس و… میوه های زیبایی هستند که به راحتی می توان آنها را به زیبایی برش داد و روی کیک چید. در ادامه تصاویری از برخی ایده ها در این زمینه را مشاهده می نمایید.

تزیین کیک با میوهدیزاین کیک با میوه های تابستانی

تزیین کیک با پرتقالتزیین کیک با پرتقال

تزیین کیک شکلاتی با میوهکیک شکلاتی با توت فرنگی

تزیین کیک تولدتزیین کیک خانگی با گیلاس و توت فرنگی

تزیین کیک با انارتزیین روی کیک با انار

تزیین کیک با میوه های پاییزیدیزاین کیک با میوه های زمستانی

تزیین کیک با توت فرنگیتزیین کیک با توت فرنگی

خامه کشی کیک تولدکیک تولد میوه ای

تزیین کیک خانگی برای تولدتزیین کیک خانگی

برای ثابت ماندن میوه ها بر روی کیک، بهترین ایده استفاده از ژله بریلو است، بعد از اینکه میوه ها را روی کیک چیدید مقداری ژله بریلو غلیظ روی آنها بریزید و صبر کنید تا ژله کامل ببندد و در صورتی که عجله دارید برای مدت کوتاهی کیک را داخل یخچال قرار دهید و نتیجه مطلوب را کسب نمایید. از عکس های زیبای زیر می توانید به عنوان الگو برای تزیین کیک های خانگی استفاده نمایید.

تزیین کیک با میوه های تابستانی

تزیین کیک لاکچری

تزیین کیک خانگی

تزیین کیک با شکلات

تزیین کیک با میوه های تابستانی

تزیین کیک با خامه

تزیین کیک ساده و شیک

تزیین کیک با میوه های تابستانی

تزیین کیک با پرتقال

تزیین کیک با توت فرنگی و تمشک

دیزاین کیک با میوه

تزیین کیک ساده

تزیین کیک با میوه

تزیین کیک با خامه و میوه

تزیین کیک با انگور

تزیین کیک با میوه های زمستانی

تزیین کیک با توت فرنگی

در تصاویر دیدید که استفاده از میوه های متنوع یکی از بهترین ترفندها برای تزیین کیک های مختلف است، امیدواریم این ایده های معرفی شده برای شما عزیزان نیز جذاب بوده باشد و با کمک آنها بتوانید کیک های خوشمزه ایی را که می پزید به بهترین شکل دیزاین نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید