با ساخت زیور آلات چوبی شیک و زیبا کسب درآمد کنید

0

زیور آلات چوبی از جمله جدیدترین و زیباترین مدل های زیور آلات هستند که بین افراد با سلایق مختلف بسیار پرطرفدار می باشند. این سبک از زیور آلات که با چوب های مختلف و طرح های متنوع ساخته می شوند امسال ترند شده اند و می توانند منبع درآمد خوبی برای سازنده و فروشنده باشند. از این رو قصد داریم در این مطلب ایده های جذابی برای ساخت زیور آلات چوبی را معرفی کنیم که از جمله ایده های خاص و متفاوت در این زمینه می باشند.

ایده های ساخت زیور آلات چوبی در منزل

چوب از جمله متریال پر مصرف و کاربردی از سال های قبل بوده است که شاهد کاربردهای بسیار آن در صنعت و تولید بوده ایم. حال می خواهیم برای ساخت اکسسوری و زیورآلات مختلف به سراغ آن برویم و ایده هایی را معرفی کنیم که با کمک آنها می توانید به راحتی اقدام به ساخت زیور آلات چوبی از جمله گردنبند، دستبند، انگشتر، گوشواره و… نمایید. این سبک زیور آلات همچون زیور آلات رزینی که در سال های اخیر بسیار پرطرفدار بوده اند می توانند جایگاه ویژه ایی بین افراد با سلایق مختلف داشته باشند. این هنر به دلیل ظرافت و زیبایی بی نظیری که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است می توان به عنوان منبع در آمد به آن نگاه کرد.

ساخت زیور آلات چوبی

اولین اقدام برای ساخت زیورآلات و اکسسوری های مختلف با چوب، تهیه وسایل و ابزار آلات مورد نیاز است.

برش های چوب با قطر ۰٫۵ میلیمتر تا یک سانتی متر انتخاب فوق العاده ای برای این کار هستند و می توانید از چوب درخت هایی چوب افرا، گردو، پسته، عناب و… استفاده کنید که علاوه بر اینکه خوش نقش و رنگ می باشند دارای درجه سختی و قابلیت پرداخت مناسبی هستند و می توان کارهایی با ظرافت بالا را روی آن انجام داد.

چوب مناسب ساخت زیور آلات

کمان و تیغ اره مویی با ضخامت های مختلف، آچار مشتی، پیشکار، مغار، سمباده، کارتر، سه نظام دستی و… از جمله ابزارهایی هستند که به آنها نیاز دارید.

ابزار استفاده از چوب

بعد از تهیه چوب مناسب و ابزار آلات مورد نیاز طرح دلخواه را انتخاب کنید، الگوی آن را بکشید و با کمک کاربن روی چوب منتقل نمایید. حال زمان آن است که با استفاده از ابزارهایی که دارید طرح را روی چوب پیاده کنید و با ظرافت تمام نتیجه مطلوبی به دست بیاورید. در مرحله آخر و بعد از سمباده زدن اکسسوری، باید به سراغ روغن مخصوص چوب بروید و زیور آلات ساخته شده را کاملا روغن بزنید تا علاوه بر زیبایی بیشتر، نسبت به آب و صدمات حاصل از آن مقاوم شود.

ساختن زیور آلات چوبی

آموزش ساخت گردنبند با چوب

ساخت زیور آلات با چوب

ساخت زیور آلات چوبی

در پایان می توانید وسایل مورد نیاز برای تهیه زیور آلات مثل قفل دستبند، زنجیر، گیره گوشواره و… را از خرازی تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه چند نمونه از زیورآلات چوبی شیک و زیبا را ملاحظه می نمایید که می توانند ایده خوبی برای شما دوستان علاقه مند به این هنر باشند.

ساخت گردنبند چوبی

آموزش ساخت زیور آلات چوبی

آموزش ساخت انگشتر با چوب

ساخت گردنبند با چوب

ایده ساخت زیور آلات چوبی

زیور آلات چوبی دست ساز

ساخت زیور آلات با چوب

ساخت نیم ست با چوب

آموزش ساخت گردنبند چوبی

ساخت زیور آلات دست ساز

آموزش ساخت گردنبند با چوب

زیور آلات چوبی جدید

آموزش ساخت زیور آلات چوبی

ضمن اینکه امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشد، پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با دیگر هنرهای دستی و تزیینی از مطالب جدید و خواندنی ما دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید