طرز تهیه اسموتی توت فرنگی با روش کافی شاپ ها

0

اسموتی یکی از نوشیدنی های بسیار خوشمزه و عالی مناسب روزهای گرم تابستان است که می توان آن را با میوه های مختلف تهیه نمود. اسموتی ها اغلب در کافی شاپ ها سرو می شوند و از نوشیدنی ها پر تقاضا می باشند. اما شما به راحتی و با مواد اولیه ساده و در دسترس می توانید اقدام به تهیه ان در منزل نمایید. از این رو قصد داریم در این مطلب طرز تهیه اسموتی توت فرنگی را با دستوری ساده و در عین حال کاربردی معرفی نماییم که امیدواریم برای شما هم جذاب باشد.

در روزهای گرم فصل بهار و تابستان مطمئنا یک نوشیدنی سرد و خنک بهترین انتخاب می باشد، این نوشیدنی می تواند یک شربت، اسموتی، آیس پک، آبمیوه، یخ در بهشت و… باشد که هر کدام طرفداران مخصوص به خود را دارند.  همانطور که گفتیم قصد داریم در این مطلب طرز تهیه اسموتی توت فرنگی که یکی از بهترین و خوشمزه ترین اسموتی ها محسوب می شود را آموزش دهیم. این دستور را می توان با توت فرنگی تازه و یا توت فرنگی یخ زده امتحان کرد و در هر دو صورت نتیجه ایده آلی گرفت.

روش تهیه اسموتی کافی شاپی

مواد لازم

توت فرنگی : ۱۵ عدد

موز : ۲ عدد متوسط

شیر : یک پیمانه

بستنی : یک پیمانه

با این مقدار مواد دو لیوان اسموتی تهیه می کنید که البته مقدار ذکر شده برای هر کدام حدودی است و با توجه به ذائقه خود می توانید آنها را کم یا زیاد کنید.

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی با بستنی :

روش تهیه اسموتی بسیار ساده و راحت است، برای شروع موز و توت فرنگی های خرد شده را یک ساعت داخل فریزر قرار دهید تا حالت یخی داشته باشد. سپس آنها را به همراه شیر و بستنی و چند تکه یخ داخل مخلوط کن بریزید و روی دور تند قرار دهید تا کاملا حل شوند و مخلوط حاصل شده تا حدودی غلیظ باشد. به همین راحتی اسموتی توت فرنگی شما آماده شد.

اسموتی توت فرنگی

نکات مهم :

  • در صورتی که اسموتی رژیمی می خواهید می توانید به جای بستنی از ماست استفاده کنید.
  • موز قابل حذف کردن است و یا می توانید به دلخواه میوه دیگری مثل انبه و.. جایگزین موز کنید.
  • در صورتی که طرفدار اسموتی های ترش مزه هستید این اسموتی را با توت فرنگی و تمشک تهیه کنید.
  • توجه داشته باشید که بهتر است مواد اولیه حالت یخ زده داشته باشند و در صورتی که عجله دارید حتما بلافاصله بعد از خروج از یخچال آنها را مورد استفاده قرار دهید.
  • در صورتی که اسموتی غلیظ می پسندید مقدار شیر کمتری بریزید.
  • در این دستور از شکر استفاده نشده است اما در صورت تمایل می توانید از مقداری شکر یا عسل نیز استفاده کنید.

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی

اسموتی توت فرنگی و موز

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی با موز

اسموتی توت فرنگی و موز

اسموتی با توت فرنگی

برای تزیین اسموتی توت فرنگی می توانید از توت فرنگی برش خورده، موز و دیگر میوه ها، خلال یا پودر پسته، برگ نعناع، لیمو و… استفاده نمایید که در تصاویر بالا  ایده های جالبی در این رابطه را مشاهده نمودید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید