میوه آرایی سیب با ایده های ساده اما جذاب و زیبا

0

سیب یکی از میوه های بسیار خوشمزه و مقوی است که به دلیل ظاهری زیبا، عطر و طعم دلنشین و دردسترس بودن در بیشتر ماه های سال در بیشتر مهمانی ها و مراسم مورد استفاده قرار می گیرد. خصوصا جایگاه ویژه ایی در جشن ها دارد. از این رو ایده های مرتبط با میوه آرایی سیب بسیار مورد توجه است و اغلب افراد تمایل به یادگیری آنها دارند. بر این اساس در این مطلب قصد داریم ترفندهای ساده اما زیبا و خاص برای تزیین سیب را اراده دهیم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان واقع شوند.

میوه آرایی با سیب

میوه آرایی سیب با ترفندهای ساده و زیبا

چیدن میوه در ظرف و تزیین میوه ها برای مهمان و یا جشن هایی همچون جشن تولد، نامزدی، شب یلدا و… اهمیت زیادی دارد و می توان آن را به شکل های مختلف و میوه های متنوع انجام داد. سیب یکی از میوه هایی است که در اغلب دیزاین ها مورد استفاده قرار می گیرد و به راحتی می توان انواع میوه آرایی سیب را انجام داد، تنها کافیست از ایده های خلاقانه در این زمینه استفاده نمایید و سعی کنید با ترفندهای ساده و در عین حال جذاب و زیبا سیب را به بهترین شکل تزیین نمایید. البته توجه داشته باشید که این ایده ها مناسب با سیب درختی است و با تزیین سیب زمینی که اغلب برای غذا استفاده می شود کاملا متفاوت می باشد. سیب درختی را برش بزنید و آن را به شکل گل بچینید و دیزاین کنید.

تزیین سیب به شکل گل

تزیین میوه سیب

تزیین سیب برای جشن تولد

برش سیب به شکل گل

برای انجام میوه آرایی بهتر است بعد از انتخاب طرح مورد نظر، با کمک چاقوی حکاکی یا چاقوی نوک تیز طرح ایده آل را روی میوه اجرا نمایید. در تصاویر زیر ایده های جذابی برای تزیین سیب می بینید که با آنها می توان دیزاین های زیبایی انجام داد و زیباترین میوه آرایی ها را داشت.

میوه آرایی با سیب

تزیین سیب

تزیین سیب برای هفت سین

تزیین سیب

میوه آرایی سیب

تزیین زیبای سیب

حکاکی روی سیب

حکاکی روی سیب درختی

تزیین سیب

آموزش حکاکی روی سیب

تزیین سیب

تزیین سیب

تزیین سیب برای هفت سین

تزیین سیب

تزیین سیب درختی

همانطور که مشاهده نمودید ایده های مختلفی برای تزیین سیب وجود دارد که به دلخواه می توانید آنها را انجام دهید، فقط به این نکته توجه نمایید رنگ سیب بعد از برش تغییر می کند و ممکن است تیره شود، برای جلوگیری از این کار بهتر است بعد از برش کمی آبلیمو روی قسمت های برش خورده بزنید تا رنگ آنها تغییر نکند.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید