مدل کیف عنابی زنانه و دخترانه جدید و شیک

0

انتخاب مدل کیف زنانه و دخترانه یکی از انتخاب های مهم برای خانم هاس که اهمیت زیادی در ظاهر داره و نقش مهمی رو در شیک پوش بودن ایفا میکنه. امروز با چند مدل کیف عنابی خیلی شیک و زیبا در خدمتتون هستم و سعی دارم شما رو با مدل های جدید و زیبای انواع کیف های زرشکیو عنابی آشنا کنم تا موقع خرید مشکلی نداشته باشید. با این مدل های زیبا در ادامه مطلب همراهم باشید.

جدیدترین مدل کیف های زرشکی و عنابی:

از جدیدترین و شیک ترین مدل کیف هایی که برای سال جدید مورد استفاده قرار میگیره کیف هایی با رنگ عنابی و زرشکی هستن که طرفدارهای زیادی دارن و اغلب خانم ها سعی دارن برای شیک پوشی بیشتر از این رنگ کیف استفاده کنن و اونو با لباسهای دیگه خصوصا مانتو ست کنند. مدل های مختلفی از این رنگ کیف توی بازار موجوده که در این بین کیف های دوشی به خاطر راحتی بیشتر و کاربرد های فراوان تر طرفدارهای بیشتری هم دارند و مورد توجه همه خانم ها هستند. در ادامه چند مدل از این کیف های زیبا و شیک رو میبینید که تنوع زیادی هم دارند.

مدل کیف

مدل کیف

کیف عنابی

کیف عنابی

کیف عنابی

کیف زرشکی

کیف زرشکی

کیف زرشکی

کیف زرشکی

کیف های دستی هم از جمله کیف های زیبا و متفاوت برای خانم هاس که میتونن از این دسته کیف ها برای مهمانی ها استفاده کنند و مثل همیشه شیک پوش و متفاوت باشند. این مدل کیف ها هم با رنگ های عنابی و زرشکی از جمله کیف های خیلی زیبا و متفاوت هستند که همیشه یه سری طرفدار دارند و خیلی راحت با مانتو ها و کفش های مجلسی ست میشوند و مورد استفاده قرار میگیرند و با اطمینان میتونید اونها رو به اطرافیانتون هدیه بدید.

مدل کیف

کیف عنابی

کیف عنابی

کیف زرشکی

کیف زرشکی

خب دوستهای گلم امیدوارم از این مدل کیف های زنانه که امروز براتون گذاشتم خوشتون اومده باشه و کیف مورد نظرتونو انتخاب کرده باشید. حتما سری به بقیه مطالب و مدل های هنر در خانه بزنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید