کدام مدل لوستر ها برای اتاق پذیرایی ترند شده اند؟

0

لوسترها را می توان یکی از اقلام مهم در دکوراسیون داخلی منزل دانست که نقش مهمی در زیبایی فضا دارند، از این رو انتخاب لوستر متناسب با دکور منزل اهمیت زیادی دارد، پس لازم است که مدل لوستر پذیرایی انتخاب شده علاوه بر زیبایی و جذابیت، متناسب با سبک دکوراسیون نیز باشد تا نتیجه مطلوب را کسب نمایید.

۲۲ مدل لوستر پذیرایی جدید و شیک

برای انتخاب مدل لوستر ابتدا باید به دکوراسیون داخلی توجه نمایید، ممکن است شما دکوراسیون مدرن یا کلاسیک را برای منزل تان انتخاب کرده باشید، بهتر است برای انتخاب لوستر نیز همان رویه را در پیش بگیرید تا زیبایی منزل شما چندین برابر شود. سعی کنید از لوستری استفاده نمایید که هماهنگی خوبی با چیدمان منزل دارد. علاوه بر این ارتفاع سقف، ابعاد اتاق پذیرایی، نوع و جنس وسایل استفاده در دکور خانه و در نهایت کاربرد لوستر از جمله مواردی هستند که برای داشتن انتخاب درست باید به آنها توجه نمایید.

مدل لوستر شیک

از آنجایی که نورپردازی و روشنایی داخل منزل اهمیت فوق العاده ایی دارد سعی کنید متناسب با ابعاد منزل لوستر مورد نظر را با تعداد لامپ مناسب تهیه کنید. جنس بدنه لوستر ممکن است فلزی یا چوبی باشد که بهتر است آن را با دیگر وسایل منزل تطبیق دهید. در ادامه تعدادی از زیباترین و شیک ترین مدل های لوستر پذیرایی را مشاهده می نمایید که به راحتی می توانید مدل دلخواه را از بین آنها انتخاب نمایید.

مدل لوستر پذیرایی

لوستر کلاسیک جدید

مدل لوستر مدرن

لوستر برای اتاق پذیرایی

لوستر شیک برای اتاق پذیرایی

مدل لوستر برای دکوراسیون کلاسیک

لوستر اتاق پذیرایی جدید

مدل لوستر شیک و جدید

مدل لوستر جدید و شیک

مدل لوستر مدرن و شیک

تعداد شاخه های لوستر یکی از مواردی است که در هنگام خرید حتما باید به آن توجه نمایید، تعداد شاخه ها، میزان نورپردازی را نشان می دهند. اگر شما فضایی با نور کم دارید و یا به علت بزرگ بودن مکان نیاز به نور بیشتری دارید سعی کنید لوستری با تعداد شاخه بیشتر انتخاب نمایید.

لوستر لاکچری برای خانه های ایرانی

مدل لوستر جدید و شیک

لوستر جدید برای اتاق پذیرایی

مدل لوستر 1402

لوستر برای خانه عروس

مدل لوستر پذیرایی شیک

لوستر برای اتاق خواب

لوستر اتاق پذیرایی

مدل لوستر تزیینی زیبا

لوستر جدید اتاق پذیرایی

مدل لوستر پذیرایی جدید و مدرن

مدل هایی که مشاهده نمودید بخشی از جدیدترین مدل های لوستر هستند که شما با توجه به فضای داخلی منزل می توانید بهترین گزینه را از بین آنها انتخاب نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید