با شال و روسری های کهنه چه کنیم ؟ (خلاقیت با شال)

0

همه ما تعدادی شال و روسری کهنه و بدون استفاده داریم که گاهی تصمیم می گیریم آنها را دور بیندازیم و گاهی هم آنها را گوشه ایی از کمد برای روز مبادا می گذاریم و دیگر هیچوقت به سراغ آنها نمی رویم که هر دو این پیشنهادها جالب نیستند. اما نگران نباشید ما در این مطلب ایده هایی را ارائه می دهیم که با کمک آنها می توانید به راحتی کارهای خلاقانه و زیبایی با شال و روسری های کهنه انجام دهید و اقدام به خلق وسایل جدید نمایید. در ادامه همراه ما باشید و با تازه ترین ترفندهای خلاقیت با شال و روسری آشنا شوید.

خلاقیت با شال و روسری های کهنه و قدیمی

انجام خلاقیت با لباس کهنه و بی استفاده یکی از ترفندهای جالبی است که با کمک آن می توان بدون صرف هزینه های بالا صاحب وسایل جدید شد. به کارگیری ایده های خلاقانه برای همه افراد جذاب و دیدنی است و با روش های مختلف خلاقیت های جذابی می توان انجام داد که در این مطلب قصد داریم روش های جذاب خلاقیت با شال و روسری را ارائه دهیم.

خلاقیت با شال

خلاقیت با روسری کهنه

یکی از این ایده های جالب و خلاقانه ساخت کیف با شال و روسری کهنه است که بسیار کاربردی می باشد و مشاهده می کنید با صرف هزینه بسیار کم می توان صاحب کیفی زیبا و جذاب شد.

خلاقیت با شال کهنه

ساخت کیف با شال کهنه

با شال و روسری های کهنه و قدیمی و همچنین تکه های پارچه می توان اکسسوری های جذابی ساخت که در ادامه نمونه های زیبایی از آن را ملاحظه می نمایید.

خلاقیت با شال و روسری

خلاقیت با روسری قدیمی

ساخت دستبند با پارچه

ساخت بند دوربین با شال

ساخت لباس با شال و روسری های بی استفاده و همچنین تغییر لباس های ساده با پارچه های حاصل از شال و روسری از دیگر ایده های جذاب در این زمینه می باشند که برای هر خانم باسلیقه ایی کاربردی و جالب خواهد بود.

خلاقیت با روسری کهنه

تزیین لباس با روسری کهنه

خلاقیت با لباس کهنه

با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید با تکه های پارچه حاصل از شال و روسری های کهنه برای دیزاین منزل استفاده کنید و بدین شکل تنوع جالبی در فضای خانه ایجاد نمایید.

بستن روسری

تزیین گلدان با شال کهنه

خلاقیت با وسایل ساده

کادوپیچی با پارچه نیز یکی از بهترین ایده هاست که می توانید با روسری های مختلف آن را اجرا نمایید.

خلاقیت جالب با پارچه

همانطور که مشاهده نمودید به راحتی می توان با ایده های خلاقانه و ناب، از شال و روسری های کهنه استفاده نمود و اقدام به خلقی وسایل جدید با دیزاین های متفاوت کرد که مطمئنا هر کدام جذابیت خاص خود را دارند.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید