زیباترین هفت سین سال خرگوش (۱۴۰۲) کدام است؟

0

حیوان سال ۱۴۰۲، خرگوش است پس چه بهتر که هنگام چیدن سفره هفت سین از این نماد استفاده کنیم. از این رو در این مقاله قصد داریم جدیدترین و خاص ترین ایده ها برای تزیین سفره هفت سین سال خرگوش را معرفی نماییم که امیدو۳۳اریم برای شما عزیزان نیز جذاب و دیدنی باشند و با الگوبرداری از آنها بتوانید زیباترین چیدمان هفت سین را برای عید نوروز داشته باشید.

هفت سین سال خرگوش 1402

۲۰ ایده برای تزیین سفره هفت سین سال خرگوش

با نزدیک شدن به سال نو و در روزهای پایانی سال، بازار تهیه وسایل هفت سین و ایده های جدید در این زمینه حسابی داغ است و مطمئنا همه ترجیح می دهند هفت سینی زیبا و شیک داشته باشند. بهترین ایده برای تزیین سفره هفت سین ۱۴۰۲ استفاده از نماد این سال است. بدین شکل که شما می توانید اقدام به ساخت عروسک خرگوش نمایید و یا از مجسمه های خرگوش موجود در بازار استفاده کنید و با آنها هفت سینی خاص و جذاب بچینید.

هفت سین سال خرگوش

کسانی که قصد کاشت سبزه عید را دارند می توانند آن را به شکل خرگوش درآورند و یا داخل ظرفی شبیه به خرگوش این سبزه را سبز نمایند. برای دیگر سین ها نیز به راحتی می توان از خرگوش های کوچک و فانتزی استفاده کرد. تصاویر زیر نمونه های از ایده های خلاقانه برای تزیین هفت سین سال خرگوش را نشان می دهند که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید و بدین شکل هفت سین دلخواه و ایده آل خود را بچینید.

ساخت خرگوش برای هفت سین 1402

تزیین تخم مرغ هفت سین

هفت سین 1402

تزیین هفت سین 1402

ساخت خرگوش نمدی

هفت سین سال خرگوش

هفت سین 1402 با مجسمه خرگوش

خرگوش برای هفت سین 1402

عروسک های نمدی بهترین انتخاب به عنوان عروسک برای هفت سین هستند که در ادامه تعدادی از آنها را مشاهده می نمایید و به راحتی می توانید با چند تکه نمد آنها را تهیه و در سفره هفت سین قرار دهید.

عروسک نمدی خرگوش

ساخت عروسک خرگوش برای هفت سین 1402

خرگوش نمدی برای هفت سین

هفت سین سال 1402

هفت سین خرگوش

خرگوش نمدی برای هفت سین

هفت سین با عروسک خرگوش

ساخت خرگوش نمدی برای هفت سین

سفره هفت سین سال 1402

همانگونه که ملاحظه نمودید استفاده از خرگوش در هفت سین سال ۱۴۰۲ ایده بسیار جالب و خاصی است که امیدواریم برای شما عزیزان نیز جذاب بوده باشد و زیباترین سفره هفت سین را برای سال جدید بچینید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید