با رنگ مو ترند سال ۱۴۰۲ جذاب تر شوید

0

انتخاب رنگ موی جدید و خاص برای خانم های ایرانی اهمیت زیادی دارد و اغلب ترجیح می دهند از جدیدترین و به روزترین رنگ موها استفاده کنند. حال با شروع سال جدید انتخاب رنگ موی شیک و زیبا و در عین حال به روز و جدید دغدغه افراد زیادی است، از این رو قصد داریم در این مقاله به معرفی انواع رنگ مو ۱۴۰۲ بپردازیم که مطمئنا مورد استقبال شما عزیزان علاقه مند به مد و زیبایی قرار خواهد گرفت.

رنگ مو ۱۴۰۲ شیک و جدید برای خانم های به روز

رنگ موهای معرفی شده برای سال ۱۴۰۲ شامل طیف وسیعی می باشد که هر فرد با توجه به استایل زنانه، رنگ پوست، فرم چهره، سلیقه شخصی و… می تواند رنگ موی محبوب خود را انتخاب نماید. رنگ کردن مو یکی از بهترین ایده ها برای ایجاد تغییر در چهره خصوصا برای سال جدید می باشد. اما از بین سبک های رنگ مو که برای سال ۱۴۰۲ ترند شده اند می تواند به بالیاژ، سامبره، آمبره، فیس فریم و… اشاره نمود. رنگ بلوند مسی نیز رنگی است که به عنوان رنگ مو ۲۰۲۳ معرفی شده است و می تواند انتخاب فوق العاده ایی برای بانوان ایرانی باشد که در ادامه تصاویری از این رنگ موی زیبا را می بینید.

رنگ مو 1402

رنگ بلوند مسی 1402

رنگ موی جدید زنانه

رنگ مو جدید زنانه

فیس فریم یا قاب صورت سبکی ار رنگ موی بالیاژ می باشد که در آن تنها قسمت جلوی سر و قاب صورت رنگ دارد و بقیه قسمت های مو به رنگ طبیعی مو می باشد. این روشنایی بخشیدن قسمت جلوی مو باعث می شود صورت جلوه بیشتری داشته باشد، این سبک رنگ موی دخترانه و جذاب یکی از بهترین انتخاب ها برای تغییر در ایام عید نوروز می باشد.

فیس فریم 1402

رنگ مو دخترانه 1402

بالیاژ یکی از محبوب ترین تکنیک های رنگ مو می باشد که با ایجاد سایه و روشن های نامنظم روی مو باعث می شود زیبایی موها چندین برابر شود. این سبک از رنگ مو زیبایی خاصی به موها می بخشد و حجم موها را بیشتر نشان می دهد.

بالیاژ مو

سامبره 1402

سامبره و امبره نیز از تکنیک های موفق رنگ مو هستند که در سال های اخیر رواج زیادی یافته اند و انتخاب مناسبی برای سال ۱۴۰۲ نیز محسوب می گردند و به دلیل زیبایی خاصی که به موها می بخشند همچنان یکی از پرطرفدارترین سبک های رنگ مو هستند.

رنگ موی جدید زنانه

رنگ موی زنانه 1402

رنگ مو جدید 1402

رنگ مو سامبره شیک

رنگ مو زنانه جدید

رنگ مو آمبره

مشکی نچرال، بلوند هلویی، لایت فندقی و شرابی، بلوند قارچی و… نیز از جمله رنگ موهایی هستند که می توانند گزینه فوق العاده ایی برای رنگ موی سال ۱۴۰۲ باشند و با آنها شیک تر و به روزتر از قبل بود.

رنگ مو نچرال مشکی

رنگ و لایت 1402

رنگ مو بلوند هلویی

رنگ مو 1402 دخترانه

لایت فندقی 1402

لایت قارچی زنانه 1402

رنگ موهایی که معرفی شد تنها گوشه ایی از رنگ های مناسب برای سال ۱۴۰۲ هستند و شما با توجه به سلیقه شخصی و رنگ پوست و فرم چهره خود می توانید رنگ دلخواه را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید و اطمینان داشته باشید که شیک و خاص هستید. توجه داشته باشید که در کنار رنگ کردن مو، نگهداری صحیح از موها زیبایی آن را چندین برابر می کند پس به هیچ وجه از شامپوی مناسب، ماسک مو و… غافل نشوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید