جذاب ترین ایده ها برای تزیین بشقاب غذا را اینجا ببین

0

برای دیزاین و تزیین بشقاب غذا ایده های متنوعی وجود دارد که هر فرد با سلیقه شخصی و مهارت و خلاقیتی که دارد سعی می کند بهترین گزینه را اجرا نمایند. در این میان مشاهده تزیینات انجام شده نیز نقش مهمی در زیبایی بیشتر دارد و کمک می کند با الگوبرداری از آنها و با استفاده از هنر خود بتوانید بهترین دیزاین را انجام دهید.

تزیین بشقاب غذا با روش های ساده اما شیک و خاص

هنر سفره آرایی، تزیین غذا و تزیین سالاد از زیباترین و در عین حال کاربردی ترین هنرها می باشند که هر فرد با توجه به خلاقیت و سلیقه خود اقدام به انجام آن می نماید. برای نتیجه گیری بهتر در دیزاین غذاها باید بدانید که چگونه باید به تزیین سینی، دیس و یا بشقاب بپردازید تا نتیجه ایده آل را بگیرید. برای دورچین غذا می توانید از انواع سبزیجات، سس های مختلف و… استفاده نمود و بدین شکل بهترین دیزاین را انجام داد.

تزیین بشقاب غذا به شکل گل

در تصاویر زیر سعی شده است با استفاده از انواع سبزیجات و برخی از میوه ها و صیفی جات بهترین دیزاین و تزیین بشقاب انجام شود. شما با کمی دقت در این تصاویر و همچنین ایده گرفتن از آنها می توانید بهترین دیزاین را انجام دهید.

تزیین بشقاب غذا

دورچین غذای ایرانی

تزیین بشقاب با سبزیجات

دورچین بشقاب غذا

تزیین بشقاب با خیار

تزیین غذای ایرانی

تزیین بشقاب برای غذا

دورچین غذا با گوجه فرنگی

تزیین زیبای بشقاب

دورچین غذا

تزیین بشقاب سالاد

تزیین سبزیجات به شکل گل

عکس های زیر نمونه هایی از انواع تزیین بشقاب با سس های مختلف را نشان می دهند که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده کنید و بدین شکل دیس و بشقاب غذا و یا حتی شیرینی و دسر را به بهترین شکل دیزاین کنید.

تزیین بشقاب با سس شکلاتی

تزیین غذای ایرانی با سس

تزیین ظرف دسر با سس شکلاتی

دیزاین بشقاب غذا

تزیین غذا ایرانی

تزیین بشقاب غذا شیک و جدید

همانطور که ملاحظه نمودید ایده های متنوعی برای بشقاب غذا وجود دارد که می توانید به دلخواه از آنها استفاده نمایید. البته در صورت تمایل می توانید از دیگر ترفندها و مطالب جذاب ما در دیگر بخش های مجله هنر در خانه نیز دیدن نموده و بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید