تزیین کادو بچه گانه برای تولد و مناسبت های مختلف

0

انتخاب نوع هدیه برای کودکان در مناسبت های مختلف اهمیت زیادی دارد اما بعد از اینکه هدیه مورد نظر را انتخاب و تهیه نمودید، باید زمانی را به کادوپیچی و دیزاین آن اختصاص دهید، برای این کار از ایده های فانتزی و کودکانه استفاده نمایید و سعی کنید تزیینی را انتخاب کنید که برای بچه ها جذاب باشد. توجه نمایید که تزیین کادو بچه گانه باید با توجه به جنسیت کودک و علایق آنها انتخاب شود که در این مطلب به معرفی بهترین ایده ها در این زمینه می پردازیم.

تزیین هدیه برای کودکان

 ایده تزیین کادو بچه گانه برای دختر و پسر

انتخاب کادوپیچی فانتزی و کودکانه و یا ساخت جعبه مقوایی یا کاغذی برای هدیه با دیزاین مخصوص کودکان از جذاب ترین ایده ها برای تزیین کادو بچه گانه است که می توانید طرح آنها را با توجه به جنسیت کودک، شخصیت های کارتونی مورد علاقه، نوع هدیه یا با توجه به تم تولد یا مناسبت مورد نظر انتخاب کنید. برای تزیین هدیه نوزاد یا کودک از رنگ های شاد و فانتزی استفاده نمایید و سعی کنید دیزاینی انجام دهید که برای کودکتان جذاب و دوست داشتنی باشد.

کادو تولد کودک

تزیین کادو بچه گانه

تزیین کادو برای بچه ها

تزیین کادوی کودک

تزیین کادو تولد کودکانه

تزیین هدیه فانتزی

با توجه به نوع هدیه و ابعاد آن، سعی کنید بهترین کادوپیچی را انجام دهید، سپس با کمک مقوا یا کاغذهای رنگی طرح حیوانات یا عروسک های مختلف را روی آن پیاده نمایید و بدین شکل صاحب هدیه ایی زیبا شوید.

تزیین کادو لباس برای بچه ها

تزیین کادوی بچه گانه زیبا

تزیین کادو بچه گانه فانتزی

جعبه هدیه برای بچه ها

از وسایل تزیینی ساده اما زیبا استفاده نمایید و روی هدیه را به بهترین شکل دیزاین نمایید. تصاویر زیر ایده های جذابی در این زمینه محسوب می شوند.

تزیین هدیه برای بچه ها

تزیین هدیه برای بچه ها

تزیین هدیه بچه گانه زیبا

تزیین کادوی کودک

تزیین کادو ماشین برای کودکان

تزیین کادوی بچه گانه

تزیین کادو فانتزی

تزیین کادو به شکل پیراهن پسرانه

تزیین کادوی کودکانه

یکی از ایده های ساده و جذاب در این زمینه استفاده از باکس و عروسک در کنار دیگر هدایا است که علاوه بر زیبایی، دیزاینی به صرفه نیز می باشد و همان عروسک نیز هدیه ایی باارزش محسوب می گردد.

تزیین کادو با عروسک

تزیین باکس هدیه کودکانه

تزیین کادو پسرانه جدید

تزیین کادوی کودک دختر

تزیین جعبه هدیه کودکانه

 

تصاویری که مشاهده نمودید تنها تعدادی از ایده های جدید و متنوع برای تزیین کادو بچه گانه بودند که شما می توانید با تغییر آنها بهترین و جذاب ترین دیزاین ها را داشته باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید