بهترین برند مانتو اداری چیست؟ ۶ برند مانتو شلوار اداری

0

آشنایی با بهترین برند مانتو اداری از مهم‌ترین چالش‌های بانوان شاغل است که به دنبال یافتن لباسی شیک و راحت برای استفاده در محیط کار هستند. برند‌های بسیار متنوعی در این زمینه فعالیت می‌کنند که هر کدام تنوع بالایی از محصولات را با طرح و کیفیت‌های مختلف تولید می‌کنند. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین این برند‌ها می‌پردازیم.

بهترین برند مانتو اداری

انتخاب بهترین برند مانتو شلوار اداری بسیار مهم است، زیرا این لباس برای مدت طولانی استفاده شده و باید هم از نظر راحتی و هم زیبایی و شیک بودن مناسب باشد. شاید شما هم با برند‌ها و تولیدی‌های مختلفی روبرو شده باشید که این نوع لباس را تولید و روانه بازار می‌کنند، اما انتخاب میان آن‌ها سخت است و نمی‌توان به راحتی لباس مناسب را پیدا کرد.

۱- باران دخت

دومین برندی که در این زمینه به شما معرفی می‌شود، باران دخت است. باران دخت از بهترین و معتبرترین برند‌های بازار است که محصولاتی متنوع با جدیدترین طرح‌های روز دنیا تولید می‌کند. این مجموعه برای محصولات تولیدی خود از ابزارآلات صنعتی جدید و به روز استفاده می‌کند. تمامی محصولات باران دخت دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب هستند و می‌توانید با توجه به میزان بودجه و سلیقه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

۲- زاگرس پوش

زاگرس پوش نامی آشنا در تولید لباس در ایران است که محصولات متنوعی را با قیمت و کیفیت عالی تولید می‌کند. اگر یکبار از محصولات زاگرس پوش خریداری کرده باشید، برای همیشه مشتری ثابت آن‌ها می‌شوید.

یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تولیدات این شرکت، مانتو شلوار اداری زاگرس پوش است. این محصول با انواع مختلفی از جنس‌ها و در طرح و رنگ‌های متنوع تولید می‌شود. همچنین می‌توانید متناسب با نیاز سازمان سفارش خود را برای طراحی و دوخت مانتو‌های اختصاصی برای کارمندان خود ثبت کنید. زاگرس پوش از شیک‌ترین و به روز‌ترین برند‌های تولید‌کننده لباس و مانتو اداری در ایران است.

۳- ایندوفرم

ایندوفرم از معتبرترین و شناخته شده‌ترین برند‌های تولید‌کننده مانتو شلوار اداری است. ایندوفرم دارای سابقه‌ای ۱۰ ساله است که خدمات بسیار متنوعی در زمینه مشاوره، طراحی و دوخت مانتو شلوار اداری با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. این مجموعه از پارچه‌های بسیار باکیفیت و مرغوب و همچنین طراحان متخصص در زمینه طراحی لباس‌های رسمی استفاده می‌کند.

میزان بالای رضایت مشتریان در طی سال‌های فعالیت نشان‌دهنده کیفیت خدمات و محصولات ایندوفرم است. بهترین و زیباترین کلکسیون‌های مانتو شلوار‌های اداری توسط طراحان مجموعه ایندوفرم طراحی شده‌اند. قیمت محصولات آن‌ها نیز بسیار مناسب است و بسیاری از سازمان‌ها و ادارات از این برند استفاده می‌کنند.

برای دیدن مدل های مانتو اداری به سایت این شرکت مراجعه کنید

www.indoform.com

۴- بن بیگی

یکی دیگر از فروشندگان لباس‌های اداری با کیفیت، بن بیگی است. این مجموعه تنوع بسیار بالایی از محصولات و مانتو شلوار‌های اداری را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید و به فروش می‌رساند. از مهم‌ترین ویزگی‌های بن بیگی تضمین قیمت و کیفیت است که می‌توانید با خیالی آسوده از محصولات آن‌ها استفاده کنید. همچنین امکان سفارشی دوزی برای سازمان‌ها و ادارت مختلف نیز وجود دارد. برای اینگونه خرید‌ها تخفیفات بسیار ویژه و عالی نیز در نظر گرفته شده است.

۵-عاج

عاج از تولید‌کنندگان بسیار باسابقه در زمینه طراحی و دوخت پوشاک است. این مجموعه با سابقه‌ای بیش از ۲۰ سال انواع مختلفی از پوشاک را در جنس‌، طرح و رنگ‌های متنوع و زیبا تولید می‌کند. یکی از فعالیت‌های تخصصی مانتو عاج، طراحی و دوخت مانتو شلوار‌های اداری است. از جمله خدمات بسیار عالی در این مجموعه طراحی و دوخت به صورت سفارشی و متناسب با سایز شما است. قیمت محصولات عاج با توجه به کیفیت پارچه و دوخت آن‌ها مناسب و مقرون به صرفه است.

۶- بلوچ

بلوچ از دیگر تولید‌کنندگان شناخته شده در ایران است که تنوع بسیار بالایی از محصولات و لباس‌های فرم اداری را طراحی و تولید می‌کنند. این مجموعه از انواع مختلف پارچه‌های برای دوخت مانتو‌ها استفاده کرده تا هر وقت متناسب با شرایط خود بتواند بهترین گزینه را انتخاب کند. همچنین طرح‌های تولیدی از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و دست شما برای انتخاب باز است. بلوچ از برند‌های بسیار زیبا محسوب می‌شود که انتخاب افراد شیک پوش است.

ویژگی‌های مانتو اداری

برای خرید از میان برند‌های گفته شده باید به ویژگی‌های مختلفی توجه داشته باشید تا محصول خریداری شده علاوه بر کیفیت و راحتی، ظاهر مناسبی نیز داشته باشد. مهم‌ترین ویژگی‌های مانتو اداری به صورت زیر هستند.

‌کیفیت پارچه

مهم‌ترین ویژگی مانتو شلوار‌های اداری، کیفیت پارچه آن‌هاست. از آنجایی که این لباس به صورت روزانه استفاده می‌شود، بیشتر از لباس‌های دیگر نیاز به شستشو دارد. به همین دلیل باید از پارچه بسیار مرغوب و با کیفیت تهیه شود تا بافت پارچه به مرور زمان آسیب نبیند. معمولاً لباس‌های اداری قیمت بالایی نیز دارند، به همین دلیل باید از پارچه باکیفیتی طراحی شده باشند تا در مقابل قیمت، ارزش خرید داشته باشند.

جنس‌های نخی با کمی حالت کشسانی می‌توانند گزینه مناسبی برای لباس‌های فرم باشند. این جنس لباس‌ها بسیار راحت هستند و در هنگام عرق کردن بوی نامطبوع به خود نمی‌گیرند. البته طرح و مدل مانتو نیز بر انتخاب جنس تأثیر دارد.

رنگ

مانتو شلوار‌های اداری از دیگر لباس‌ها رسمی‌تر هستند و با توجه به محیط استفاده دارای تنوع رنگی پایین‌تری هستند. علاوه بر آن امکان استفاده از طرح‌ها بسیار متنوع وجود ندارد. معمولاً رنگ‌های مشکی، طوسی تیره یا روشن، قهوه‌ای، سرمه‌ای، کرم و … ازجمله رنگ‌هایی هستند که بیشترین استفاده را برای این لباس‌ها دارند.

مثلا برای ست مانتو مشکی شما دغدغه کمتری دارید، زیرا رنگ مشکی به راحتی با سایر رنگ ها، پترن ها و نقش های مختلف هماهنگ می‌شود و شما دردسر زیادی برای ست کردن آیتم های استایلتان نخواهید داشت.

سایز

سایز لباس از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. برای انتخاب لباس فرم اداری نیز ابتدا باید به سایز آن دقت داشته تا کاملاً اندازه و راحت باشد. لباس‌های بیش از اندازه تنگ در هنگام کار شما را اذیت کرده و راحتی را از شما می‌گیرند. از طرف دیگر گشاد بودن بیش از حد ظاهر نامناسبی ایجاد می‌کند. به همین دلیل باید لباس کاملاً اندازه مناسب با تن شما داشته باشد.

سخن آخر

در این مطلب ابتدا به معرفی بهترین برندهای مانتو شلوار اداری پرداختیم ؛ سپس مهم ترین ویژگی های مانتو اداری را بیان کردیم، در پایان اگر شما هم تجربه استفاده از برندهای مانتو اداری را داشتید ، آن را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید