طرز تهیه سالاد لبو و انار، سالادی خوشمزه و با کلاس

0

تهیه یک سالاد پاییزی و خوشمزه توسط کدبانوی منزل، همه اعضا خانواده را به وجد می آورد. سالاد لبو یا انار یکی از این سالادهای پاییزی راحت و در عین حال خوشمزه و دوست داشتنی است که در زمان بسیار کوتاهی تهیه می شود و می تواند به عنوان یک پیش غذای عالی برای مهمانی ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در این مطلب به ارائه طرز تهیه سالاد لبو و انار می پردازیم که مطمئنا می تواند یکی از دلچسب ترین سالادها برای این شب های طولانی پاییز باشد.

طرز تهیه سالاد لبو و انار

لبو و انار هر دو نشانی از فصل پاییز هستند و در روزهای خنک این فصل و خصوصا شب یلدا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و با آنها خوراکی های مختلفی نیز تهیه می شوند که از جمله پرطرفدارترین آنها می توان به تارت انار، دسر انار، کیک لبو، آش انار، چیز کیک انار و… اشاره نمود که در این مطلب قصد داریم به سراغ سالادی برویم که با انار و لبو تهیه می شود. البته قبلا نیز از انار در تهیه سالاد اسفناج و انار استفاده کرده ایم، حال می خواهیم طعمی متفاوت را تجربه کنیم. با طرز تهیه سالاد لبو و انار همراه ما باشید.

سالاد لبو خوشمزه

مواد لازم :

لبو پخته : ۲ عدد

انار دون شده : یک پیمانه

کلم قرمز خرد شده : یک پیمانه

هویج : نصف پیمانه

روغن زیتون : دو قاشق

نمک و فلفل: به مقدار لازم

گلپر: در صورت دلخواه به مقدار کم

طرز تهیه سالاد لبو و انار :

لبو را بپزید و به صورت مکعبی ریز نمایید و یا در صورت تمایل می توانید درشت رنده کنید. انار دون شده را به آن اضافه نمایید. سپس هویج را درشت رنده کرده به مواد اصلی اضافه کنید. در این مرحله به سراغ کلم قرمز بروید و آن را خرد کرده و به مواد اصلی بیافزایید. حال ادویه های دلخواه را به همراه روغن زیتون اضافه کرده و خوب هم بزنید و به مدت یک ساعت داخل یخچال قرار دهید و سپس سرو نمایید.

طرز تهیه سالاد لبو

توجه داشته باشید که در تهیه این سالاد می توانید به دلخواه از گردو خرد شده، رب انار، آبلیمو، سس مایونز، کیوی خرد شده و حتی سیب زمینی پخته خرد شده استفاده کنید و طعم متفاوتی به سالاد لبو خود ببخشید که استفاده از هر یک از این موارد به ذائقه شما بستگی دارد.

تهیه سالاد لبو با انار و کلم

همانطور که ملاحظه نمودید به راحتی و خیلی سریع می توان اقدام به تهیه سالاد پاییزی خوشمزه نمود که امیدواریم آن را تهیه کرده و در کنار خانواده نوش جان نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید