تزیین هندوانه بدون برش برای دیزاین سفره شب یلدا

0

هندوانه یکی از میوه های اصلی شب یلدا است که اغلب در چیدمان سفره و میز شب یلدا تاثیر مهمی دارد و نمی توان از آن غافل شد. ایده های متنوعی برای دیزاین این میوه وجود دارد، به طور مثال می توان آن را به شکل های مختلف و زیبا برش داد و داخل ظرف های مناسب چید و یا به سراغ ایده های تزیین هندوانه بدون برش رفت و آن را به صورت سالم دیزاین نمود.

تزیین شیک هندوانه با گل

تزیین هندوانه بدون برش

میوه آرایی هنری زیبا و خاص است که در مناسبت ها و مراسم مختلف کاربرد دارد،این تزیین میوه، می تواند شامل تزیین آناناس، تزیین خربزه، تزیین هندوانه، تزیین کدو حلوایی و دیگر میوه ها با ابعاد بزرگ باشد و یا میوه های ریز مثل نارنگی، سیب، کیوی، انار و… را به عهده بگیرد، در هر صورت مهم این است که دیزانی زیبا و خاص انجام شود.

تزیین میوه برای شب یلدا

در این مطلب قصد داریم ایده هایی برای تزیین هندوانه بدون برش و به صورت سالم را ارائه دهیم که بدون شک از بهترین ایده ها برای شب یلدا و دیگر مناسبت ها محسوب می گردند. میوه آرایی هندوانه برای شب یلدا از جمله زیباترین و جذاب ترین میوه آرایی ها می باشد که نقش مهمی در دیزاین نیز دارد. برای این کار می توان از هنر حکاکی روی هندوانه استفاده کرد و دیزاین فوق العاده ایی انجام داد.

تزیین هندوانه بدون برش

حکامی روی هندوانه

هندوانه شب یلدا

دیزاین هندوانه به شکل گل

تزیین هندوانه بدون برش و سالم

حکاکی روی هندوانه شب یلدا

تزیین هندوانه شیک

تزیین هندوانه زیبا

حکاکی هندوانه

تزیین هندوانه شب یلدا

حکاکی روی هندوانه

حکاکی هندوانه شب یلدا

تزیین هندوانه شب یلدا

تزیین هندوانه بدون برش

تزیین هندوان هبه شکل گل رز

استفاده از گل های طبیعی نیز ایده خوب و قابل توجهی برای تزیین هندوانه درسته است، به این شکل که از هندوانه به عنوان گلدان استفاده نموده و گل های طبیعی را داخل آن قرار دهید، این ایده برای تزیین سفره و میز شب یلدا بسیار جذاب و دوست داشتنی است.

تزیین هندوانه شب یلدا

تزیین هندوانه با گل طبیعی

دیزاین هندوانه برای شب یلدا

تزیین هندوانه با گل

ایده های زیبایی که در این مطلب مشاهده نمودید تنها بخشی از ایده های جدید در رابطه با دیزاین هندوانه می باشد، می توانید در بخش های دیگر مجله ما با دیگر ایده ها و ترفندها برای تزیینات متفاوت آشنا شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید