جذاب ترین عروسک های بافتنی خرس برای بچه ها و بزرگترها

0

بافت عروسک های زیبا و خاص یکی از هنرهای جذابی است که می تواند به کسب درآمد نیز کمک کند. از میان این سبک عروسک ها می توان به عروسک بافتنی خرس اشاره نمود که برای افراد در سنین مختلف جذاب و دوست داشتنی است، از این سبک عروسک های بامزه می توان در سیسمونی نوزاد استفاده کرد، به کودکان هدیه دارد و یا در باکس های ولنتاین برای بزرگترها قرار داد. در هر صورت کاربرد های زیادی دارند و مطمئنا همه افراد از داشتن آنها لذت می برند.

۲۵ مدل عروسک بافتنی خرس مهربون و بامزه

عروسک بافتنی دختر و پسر و انواع عروسک به شکل حیوانات بامزه از جمله عروسک های پرطرفداری هستند که بارها شاهد آموزش بافت و مدل های متنوع آنها بوده ایم. در مطالب قبلی چگونگی بافت عروسک ببر، بافت عروسک شخصیت های کارتونی مثل سیندرلا، بافت عروسک خرگوش، عروسک دختر و پسر و… را آموزش داده ایم که خوشبختانه مورد توجه شما عزیزان واقع شدند.

مدل عروسک بافتنی

در این مطلب قصد داریم مدل های خرس بافتنی را معرفی کنیم که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید. هر یک از این مدل ها، زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند و می توان با دقت در مدل آنها به راحتی اقدام به بافت نمود.

عروسک بافتنی خرس

عروسک بافتنی پسرانه

خرس های بافتنی بامزه

مدل عروسک خرس بامزه

عروسک خرس بامزه و زیبا

مدل عروسک های بافتنی

بافت عروسک بچه گانه

مدل عوسک بافتنی بامزه

عروسک بافتنی جدید و شیک

خرس بافتنی بامزه

عروسک خرس بافتنی

عروسک هایی که در ادامه ملاحظه می نمایید با قلاب بافته شده اند، اما کسانی که تجربه انجام بافتنی را دارند و دارای مهارت های لازم در این زمینه هستند می توانند با ایده گرفتن از این مدل های زیبا و جذاب، آنها را با دو میل نیز ببافند و به این شکل صاحب یک عروسک خرس بامزه و دوست داشتنی شوند.

عروسک بافتنی کوچک

مدل عبوسک بافتنی خرس

بافت عروسک خرس

بافت عروسک جدید

بافت خرس برای ولنتاین

مدل عروسک خرس ولنتاین

مدل عروسک خرس

بافت خرس فانتزی

عروسک خرس دختر

عروسک بامزه خرس

مدل عروسک خرس بافت

بافت عروسک پسرانه برای ولنتاین

آموزش بافت عروسک خرس

عروسک های بافتنی از جمله عروسک هایی هستند که همیشه و در هر دوره ایی طرفداران خاص خود را دارند و هرگز قدیمی نمی شوند، فقط کافیست موقع بافت به سبک های جدید این مدل عروسک ها دقت کنید و سعی کنید عروسک زیبایی مطابق با مدل های به روز و زیبا ببافید و از داشتن آن لذت ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید