سفره شب یلدا امسال را با ظروف مسی تزیین کن

0

 

چیدن و تزیین سفره شب یلدا یکی از رسم های زیبای ایرانی است که ایرانی های سراسر دنیا آن را انجام می دهند و سعی می کنند با ایده های جدید و خاص شبی خاطره انگیز و زیبا داشته باشند. این سفره یا میز را می توان به صورت سنتی و یا مدرن چید و از زیبایی های آن لذت برد. یکی از رایج ترین ایده ها در این زمینه تزیین شب یلدا با ظروف مسی متنوع است که همخوانی بسیار خوبی با این شب دارد و می توان گفت همه آن را می پسندند و مطمئنا مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

ایده های چیدمان و تزیین شب یلدا با ظروف مسی

از ظرف های مسی متنوع و زیبا می توان در تزیین شب یلدا برای عروس و داماد، چیدمان سفره سنتی شب یلدا، تزیین میز مدرن، دکوراسیون شب یلدا در مکان های عمومی، جشن شب یلدا، سفره شب یلدا برای مهمانی و دورهمی و… استفاده نمود. این نوع از ظروف دارای تنوع بسیار بالایی هستند و می توانند به خوبی سفره یا میز شما را پر کنند.

تزیین وسایل شب یلدا

ظروف مسی علاوه بر زیبایی و جذابیت خاصی که دارند به این دلیل که حس ایرانی و اصیل بودن را تداعی می کنند برای سفره شب یلدا و یا حتی سفره هفت سین کاربرد دارند و ما بارهای شاهد تزیین سفره هفت سین با ظروف مسی بوده ایم که واقعا زیبایی خاصی دارند تنها کافیست ظروف را متناسب با هم انتخاب نموده و سعی کنید آن را در مکان مناسب به زیبایی بچینید.

تزیین شب یلدا با ظروف مسی

ظروف مسی برای شب یلدا

تزیین میز مدرن شب یلدا

ایده شب یلدا با ظروف مسی

تصاویر زیر نمونه هایی از زیباترین مدل های تزیینات شب یلدا داخل ظروف مسی را نشان می دهند که با دقت و توجه به این عکس های زیبا، می توانید بهترین چیدمان سفره را در شب یلدا داشته باشید و با الگوبرداری از این مدل های زیبا، دیزاین مدنظر را انجام دهید.

تزیین سفره شب یلداچیدمان میز شب یلدا سنتی

تزیین شب یلدا شیک و زیباتزیین سفره شب یلدا

میز شب یلدا سنتیایده شب یلدا با ظرف های مسی

تزیینات شب یلدا جدید و زیبادکوراسیون شب یلدا ساده و زیبا

چیدمان سفره شب یلدادیزاین شب یلدا

تزیینات شب یلدا جدید و شیکتزیین میز شب یلدا با ظرف مسی

تزیین ساده میز شب یلدادیزاین شب یلدا ساده و شیک

تزیین سنتی شب یلداتزیین خوراکی های شب یلدا داخل ظرف های مسی

تزیین شب یلدا سنتی زیبامیز شب یلدا ساده و زیبا

تزیین میز شب یلداتزیینات شب یلدا زیبا و ساده

تزیین شب یلدا با ظروف سنتیتزیین میز شب یلدا برای مهمان

عکس هایی که مشاهده نمودید تنها نمونه هایی از ایده های ارائه شده برای شب یلدا هستند، با مشاهده دیگر تصاویر و ایده های زیبا در این زمینه، شبی خاطره انگیز و دلچسب با تزیینات بسیار زیبا داشته باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید