لاکچری ترین باکس های گل شب یلدا با دیزاین شیک

0

برای داشتن زیباترین و بهترین سبد و باکس گل شب یلدا لازم است با جدیدترین مدل ها آشنا شوید تا بتوانید گزینه دلخواه را انتخاب و تهیه کنید. بر این اساس مجموعه ایی دیدنی از تزیینات مربوط به گل های شب یلدا داخل باکس و سبد های متنوع را گردآوری نموده ایم که در این مطلب ارائه می دهیم و امیدواریم برای شما عزیزان نیز جذاب باشند.

باکس گل شب یلدا

۲۲ مدل باکس گل شب یلدا با تزیینات زیبا

باکس گل شب یلدا می تواند یکی ار بهترین هدیه های شب چله باشد اما انتخاب مدل شیک و زیبا و البته متناسب  با بودجه در نظر گرفته شده کمی سخت می باشد که ما در این مطلب قصد داریم جدیدترین و زیباترین مدل ها را معرفی نماییم. از باکس های گل می توان بری تزیین میز شب یلدا مدرن، سفره آرایی، هدیه شب یلدایی عروس، تزیین سفره شب یلدا عروس و… استفاده نمود. این باکس ها ممکن است تنها شامل گل های مختلف باشند یا به صورت باکس گل و میوه تهیه شده باشند و حتی داخل آن شاهد دیوان حافظ و… باشیم.

باکس گل شب یلدا

باکس گل و میوه برای شب یلدا

تزیین سبد گل جدید

باکس گل و شمع جدید

دیزاین باکس گل

تصاویر زیر تعدادی از زیباترین باکس های گل را نشان می دهند که با انواع گل رز، گل آفتابگردان، گل میخک، گل شیپوری، گل عروس و میوه هایی مثل انار و سیب تزیین شده اند، این باکس ها می توانند بهترین هدیه برای شب یلدای شما باشند و یا حتی در مناسبت های دیگر مورد استفاده قرار بگیرند که نمونه های زیر تنها تعدادی از این باکس های جذاب می باشند.

تزیین سبد گل جدید

باکس گل رز جدید

تزیین گل با شمع و انار

تزیین سبد گل و میوه شب چله

تزیین گل برای شب یلدای عروس

تزیین سبد چوبی گل

تزیین باکس گل با میوه

سبد گل شب چله

باکس گل برای شب یلدا

باکس گل برای شب یلدا

تزیین باکس گل رز

تزیین باکس گل شب یلدا

تزیین میوه های شب یلدا

تزیین میوه و گل برای شب یلدا

دیزاین باکس گل و میوه

تزیین آجیل و میوه خشک شب یلدا

باکس ها و سبدهای گل که برای شب چله تهیه می شوند اغلب دارای تم رنگ قرمز یا زرشکی هستند که به بهترین شکل نیز تزیین شده اند و زیبایی بی نظیری دارند که انتخاب هر یک کاملا سلیقه ایی است و به دلخواه می توانید باکس مورد نظر را تهیه نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید