جذاب ترین مدل های اکسسوری یلدایی دخترانه و پسرانه

0

انتخاب اکسسوری شیک و زیبا اهمیت زیادی در استایل هر فرد دارد، با نزدیک شدن به شب یلدا و برگزاری مهمانی و دورهمی هایی به این مناسبت باعث شده است همه بانوان شیک پوش و باسلیقه به دنبال اکسسوری یلدایی متناسب با لباس خود باشند. از این رو قصد داریم در این مقاله تعدادی از زیباترین و شیک ترین اکسسوری های مناسب شب چله را معرفی کنیم که مطمئنا تماشای آنها برای شما عزیزان نیز جذاب خواهد بود.

۱۸ مدل اکسسوری یلدایی جدید و شیک

اکسسوری های یلدایی متنوعی در بازار وجود دارد که اغلب با تم هندوانه و انار و به رنگ قرمز تهیه شده اند، این اکسسوری های زیبا شامل گردنبند، دستبند، گوشواره، پابند، گیره مو، تاج، تل شب یلدا و… هستند که هر یک زیبایی خاص خود را دارند و می توانید آنها را به راحتی خریداری نمایید و یا با کمی خلاقیت و ابتکار خود اقدام به ساخت دستبند، گردنبند، گوشواره و… نمایید و از داشتن آنها لذت ببرید.

سرویس طرح انار شب یلدا

 در ادامه نمونه هایی از جدیدترین و شیک ترین مدل های اکسسوری را مشاهده می نمایید که می توانند الگویی برای ساخت و یا ایده ایی جذاب برای خرید آنچه باشد که نیاز دارید. این اکسسوری های زیبا را با مدل لباس شب یلدا خود ست کنید و استایلی خاص و شیک تر از همیشه داشته باشید.

اکسسوری یلدایی

مدل نیم ست یلدایی

اکسسوری طرح انار

مدل دستبند شب یلدا

مدل دستبند شب یلدا

اکسسوری شب یلدا با طرح انار

مدل گردنبند شب یلدا

این اکسسوری ها اغلب به رنگ قرمز دانه انار و یا زرشکی هستند که زیبایی بی نظیری دارند و برای مناسبت های مختلف و مهمانی های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند و بانوان در سنین مختلف و همچنین با سلایق متنوع می توانند آنها را مورد استفاده قرار دهند.

گوشواره شب یلدامدل گوشواره شب یلدا

اکسسوری برای شب یلدااکسسوری با طرح انار

مدل دستبند و گردنبند طرح انارساخت گردنبند و گوشواره طرح انار

مدل اکسسوری شب یلدااکسسوری قرمز با طرح انار

گوشواره با طرح انارمدل گوشواره شب یلدا

مدل گوشواره مجلسی جدیداکسسوری با طرح انار

دستبند دخترانه برای شب یلدادستبند شب یلدا با مهره

مدل سرویس طرح انار برای شب یلدااکسسوری های طرح انار قرمز

اکسسوری شب یلداییمدل گوشواره طرح انار شیک و جدید

دستبند طرح شب یلداساخت دستبند یلدایی دخترانه

همانطور که مشاهده نمودید اکسسوری های دخترانه و زنانه متنوعی برای شب چله وجود دارد که به دلخواه می توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که رنگ سبز یا یشمی نیز می تواند انتخاب خوبی برای شب یلدا باشد که نباید از آن غافل شد.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید