برای شب یلدای دخترت تل و تاج شیک و زیبا بساز

0

اکسسوری های دخترانه شیک و زیبا یکی از اقلام مهم در استایل آنهاست، با نزدیک شدن به شب یلدا با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید اقدام به ساختن اکسسوری های خاص و مناسب این شب نمایید و به این شکل به جذابیت بیشتر کودک تان کمک کنید. در ادامه ایده های جدید و متنوع برای ساخت تل شب یلدا و تاج های زیبا و شیک را مشاهده می نمایید که مطمئنا برای شب یلدای بچه ها کاربردی هستند.

بعد از انتخاب لباس شب یلدا برای دختربچه ها باید به سراغ اکسسوری های متنوع برویم، انواع مختلف دستبند، گوشواره، گردنبند، تل، تاج، گل سینه، گیره مو و… را می توان متناسب با طرح و رنگ لباس انتخاب و تهیه کرد. برای تهیه این اکسسوری ها اغلب از رنگ قرمز و طرح هندوانه، انار یا تم زمستانی و برف استفاده می شود که هر یک زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند.

ساخت پاپیون طرح هندوانه

ساخت تل شب یلدا با فوم یا نمد :

ساخت اکسسوری هایی با طرح هندوانه را می توان رایج ترین ایده برای شب یلدا دانست. از این جهت قصد داریم نحوه درست کردن تل با طرح هندوانه با پارچه نمدی یا فوم را آموزش دهیم که یکی از ساده ترین و در عین حال جذاب ترین آموزش ها در این زمینه است.

ساخت تل طرح هندوانه

برای این کار نیاز به نمد در رنگ های قرمز، سبز، سفید، نخ ضخیم مشکی و یک تل پلاستیکی دارید که می توانید از تل های قبلی فرزند خود استفاده کنید.

ساخت اکسسوری یلدایی

تعدادی نیم دایره روی نمد برش بزنید، نمد سبز رنگ سایز بزرگتر، نمد سفید سایز متوسط و نمد قرمز سایز کوچکتر که در نهایت نشان دهنده مغز هندوانه خواهد بود.  طرح اصلی شامل سه برش هندوانه می باشد که شما به دلخواه می توانید تعداد آنها را کمتر یا بیشتر کنید.

ساخت اکسسوری شب یلدا

تکه های نمد را به ترتیب روی هم قرار دهید و با چسب مایع و یا کوک ریز به هم متصل نمایید.

ساخت تل شب یلدا

حال با استفاده از نخ مشکی ضخیم چند کوک روی نمد قرمز بزنید که نشان دهنده هسته های هندوانه می باشد.

تل شب یلدای دخترانه

هندوانه های نمدی را به دلخواه روی تل پلاستیکی بچسبانید و به این شب تل شب یلدایی را آماده نمایید.

ساخت اکسسوری دخترانه

اکسسوری های دخترانه شب یلدا

در ادامه تعدادی تل و تاج با طرح هندوانه، انار و… که متناسب با شب یلدا تهیه شده اند را مشاهده می نمایید، این اکسسوری های جذاب الگوهای خوبی برای شما عزیزان هستند تا با دقت در مدل آنها و به کارگیری هنر و خلاقیت خود، مشابه آن را با هزینه بسیار کمتر در منزل بسازید برای دختربچه ها مورد استفاده قرار دهید.

ساخت اکسسوری شب یلدا

ساخت تل شب یلدا

آموزش ساخت تل شب یلدا

ساخت تل با طرح انار

آموزش ساخت تل شب یلدا

ساخت تاج با طرح هندوانه

ساخت تاج شب یلدای دخترانه

ساخت اکسسوری برای شب یلدا

همانطور که ملاحظه نمودید به راحتی و با کمترین هزینه می توان اقدام به ساخت تل با طرح هندوانه و … نمود و به این شکل صاحب یک اکسسوری یلدایی بسیار زیبا شد. سعی کنید این اکسسوری ها را متناسب با لباس یا تم انتخاب و تهیه نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید