راحت ترین روش ساخت دستبند شیک با مهره و کش

0

دستبندهای مهره ایی در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار وجود هستند و استفاده از آنها این روزها ترند شده اند، این سبک دستبند های زیبا را می توان برای هر استایلی استفاده نمود و از زیبایی و جذابیت این اکسسوری استفاده نمود. حال اگر تمایل دارید با هزینه کم و به راحتی صاحب چندین دستند متنوع و زیبا شوید این مطلب را از دست ندهید و با یکی از بهترین آموزش ها برای ساخت دستبند با مهره و کش آشنا شوید.

ساخت یا بافت دستبند های متنوع از زمان مادربزرگ ها رایج بوده اما در هر دوره ایی افراد سعی کرده اند طرح و مدل جدیدتری را تهیه و مورد استفاده قرار دهند. ساخت دستبند با بند کفش، کاموا، نگین، مهره، سنگ های تزیینی و… از جدیدترین سبک هایی می باشند که این روزها طرفداران زیادی یافته اند. همانطور که گفتیم قصد داریم روش ساخت دستبند با مهره را آموزش دهیم که تا حدودی شبیه به ساخت دستبند سواروسکی می باشد که ساخت آن تا حدودی راحت تر است که در ادامه ملاحظه می نمایید.

سختن دستبند مهره ای زیبا

وسایل لازم

کش ظریف و مقاوم

مهره در طرح و رنگ دلخواه

چسب مایع

آموزش ساخت دستبند با مهره

ابتدا حدود ۲۰ سانتی متر از کش را ببرید، این اندازه بستگی به مچ دست شما دارد. به این صورت که باید دور مچ را اندازه گرفته و تقریبا ۸ سانتی متر به آن اضافه کنید. این مقدار برای راحت گره زدن کار می باشد. حال مهره هایی که برای دستبند تهیه کرده اید را به دلخواه و به شکلی که دوست دارید روی میز کار بچینید.

آموزش ساخت دستبند

حال کش را از میان مهره ها عبور دهید، برای راحتی کار می توانید از یک سوزن ظریف استفاده نمایید.

دستبند دست ساز

ساخت اکسسوری با مهره

حال انتهای کش ها را به سمت یکدیگر بکشید به گونه ایی که تمامی مهره ها به هم بچسبند. سپس آن را محکم گره بزنید.

ساخت دستبند جدید

ساخت دستبند با مهره رنگی

سپس روی گره را چسب مایع بزنید، این کار باعث می شود گره ایی که ایجاد کرده اید باز نشود. حال اضافه کش را با قیچی ببرید.

ساخت دستبند در منزل

آموزش ساخت دستبند

دستبند مهره ایی شما آماده است.

ساخت دستبند با مهره

برای تهیه این دستبند به دلخواه می توانید از اکسسوری های آویز نیز استفاده کنید و یا علاوه بر مهره های رنگی از مهره ایی شکیل فلزی نیز استفاده نمایید تا دستبند زیباتری داشته باشید. تصاویر زیر نمونه هایی از دستبندهای زیبای مهره ایی هستند که به عنوان الگو می توانید از آنها استفاده کنید.

سخت دستبند با مهره های رنگی

ساخت دستبند سنگی

مدل دستبند مهره ای

ساخت دستبند با مهره های رنگی

این مدل دستبند های زیبا را می توانید با مهره های متنوع و جذاب بسازید و به این صورت صاحب چندین دستبند شیک و متفاوت شوید که برای استایل های مختلف به کار برده می شوند.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید