تزیین آناناس برای مهمانی و مناسبت های مختلف با ۲۰ ایده جدید

0

هنر میوه آرایی و تزیین میوه های مختلف یکی از پرکاربردترین هنرها محسوب می گردد که برای مناسبت های مختلف و مهمانی ها به کار می رود و چه بسا می توان با یادگیری آن کسب درآمد نمود. از این رو ما در این مجله سعی کرده ایم آموزش میوه آرایی های مختلفی را به صورت رایگان ارائه دهیم تا به شما عزیزان در این زمینه کمک نماییم. تزیین آناناس موضوعی است که قصد داریم امروز به آن بپردازیم و جدیدترین ایده ها در این زمینه را معرفی کنیم. همراه ما باشید.

مدل های تزیین آناناس و میوه آرایی با آن

آناناس یکی از میوه های استوایی می باشد که علاوه بر طعمی خوشمزه و عالی، دارای خواص زیادی نیز می باشد و نقش مهمی در سلامت دارد. از این رو در سال های اخیر جایگاه ویژه ایی در سبد خرید افراد یافته است. علاوه بر خواص زیادی که دارد، به دلیل ظاهری خاص و متفاوت در دیزاین ها و میوه آرایی ها برای مناسبت های مختلف نیز به کار می رود. در صورتی که قصد چیدن میوه در ظرف را دارید می توانید ابتدا آناناس را در طرف قرار دهید و سپس دیگر میوه ها را کنار آن بچینید اما اگر قصد میوه آرایی را دارید می توانید آن را به شکل های مختلف برش دهید و در طرف میوه قرار دهید.

تزیین بشقاب میوه

چنانچه قصد تزیین میوه برای شب یلدا را دارید، می توان آناناس را در کنار دیگر میوه های پاییزی از جمله خرمالو، انبه، پرتقال، نارنگی، انار و… تزیین کنید و بدین شکل باکس گل و میوه زیبایی داشته باشید. در ادامه مدل های متنوع و زیبایی دیزاین آناناس با ایده های جذاب را مشاهده می نمایید که می توانند الگویی برای دیزاین های شما باشند و با ایده گرفتن از آنها بهترین میوه آرایی با آناناس را انجام دهید.

میوه آرایی شب یلدا

برش آناناس برای مهمان

تزیین میوه شب یلدا

تزیین میوه برای شب یلدا

دیزاین آناناس به شکل پرنده

میوه آرایی برای شب یلدا

دیزاین میوه های شب یلدا

تزیین میوه های شب یلدا

تزیین آناناس برای مهمانی

دیزاین آناناس ساده

میوه آرایی برای شب یلدا

تزیین میوه با ایده جدید

میوه آرایی جدید و شیک

چگونگی برش زدن آناناس نیز اهمیت زیادی در دیزاین این میوه دارد، تصاویر زیر بخشی از زیباترین مدل های برش آناناس برای مهمان می باشند که با مشاهده این تصاویر زیبا می توانید از این ترفندهای جذاب ایده بگیرید.

میوه آرایی با آناناس

تزیین آناناس مجلسی

میوه آرایی با آناناس

تزیین آناناس مجلسی

برش فانتزی آناناس

میوه آرایی ساده آناناس

همانگونه که ملاحظه نمودید آناناس را می توان به شکل های متنوع و جذاب دیزاین نمود و از آن برای پذیرایی از مهمان ها و یا برای میوه آرایی در مناسبت های مختلف استفاده کرد. در صورتی که تمایل دارید با دیگر ایده ها برای تزیین میوه های مختلف و همچنین آموزش های متنوع و مرحله به مرحله در زمینه میوه آرایی آشنا شوید حتما از دیگر مطالب ما دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید