مدل های دیوارکوب مکرومه بافی در خانه های لوکس و لاکچری

0

انتخاب اکسسوری و دیزاین متناسب با فضای منزل از جمله موارد با اهمیتی می باشد که امروزه توجه خاصی به آن می گردد و اغلب افراد سعی می کنند ضمن آشنایی با اکسسوری های جدید و شیک، بهترین دکور و دیزاین داخلی را برای منزل خود انتخاب نمایند. انواع مدل دیوارکوب مکرومه از جمله مدرن ترین انتخاب ها برای فضای داخلی منزل می باشند که در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع مختلف آن برای خانه های کوچک و بزرگ ایرانی بپردازیم.

۲۷ مدل دیوارکوب مکرومه مدرن و شیک

مکرومه بافی هنری زیبا و خاص است که با کمک آن می توان اکسسوری و وسایل تزیینی مختلفی تهیه نمود، در این هنر از نخم مخصوص مکرومه استفاده می شود و با کمک گره های مختلف نخ ها تبدیل به یکی از منسوجات تزیینی شیک و زیبا می شوند که جایگاه ویژه ایی در دکوراسیون یافته اند و امروزه شاهد استفاده از این هنر در دیزاین های مدرن و جدید هستیم. دکور خانه با مکرومه را می توان سبکی خاص و مدرن دانست که در اغلب خانه های کوچک و بزرگ شاهد اجرای آن به شکل های مختلف هستیم.

مدل دیوارکوب مکرومه

منسوجات تزیینی تهیه شده با نخ مکرومه هنر دست افرادی است که با صرف هزینه کم اما سلیقه و خلاقیت مقداری نخ را تبدیل به یک وسیله تزیینی زیبا نموده اند، انواع مختلف دیوارکوب های مکرومه از جمله این منسوجات می باشند که طرفداران زیادی دارند و زیبایی جذابیت خاصی به فضای داخلی منزل می بخشند و برای تزیین دیوارهای مختلف می توان از انها استفاده نمود.

اکسسوری مکرومه

مکرومه بافی مدرن

آموزش مکرومه بافی

آموزش مکرومه بافی

دیوارکوب مکرومه بافی جدید

اکسسوری مکرومه بافی

مدل آویز مکرومه

جا گلدان آوز مکرومه

مکرومه بافی جدید

دکوری با مکرومه بافی

عروسک مکرومه بافی دختر و پسر

دیوارکوب های تهیه شده با نخ مکرومه را می توان در طرح و رنگ های مختلف و همچنین با ابعاد متناسب برای دیوار های منزل تهیه کرد. تصاویر زیر نمونه هایی از شیک ترین مدل های دیوارکوب مکرومه را نشان می دهند که از این عکس های زیبا می توانید به عنوان الگو استفاده نمایید. کسانی که با هنر مکرومه بافی آشنایی داشته باشند می توانند هر یک از این طرح ها را به راحتی اجرا نموده و به این شکل صاحب یک اکسسوری شیک و زیبا برای منزل خود شوند.

اکسسوری مکرومه بافی

مکرومه بافی جدید

دیوارکوب مکرومه

اکسسوری مکرومه جدید

مدل دیوارکوب مکرومه بافی

مکرومه بافی در خانه

بافت برگ با نخ مکرومه

دیوارکوب با نخ مکرومه

آموزش مکرومه بافی

اکسسوری با نخ مکرومه

وسایل تزیینی مکرومه

دیوارکوب مکرومه

مدل دیوارکوب منزل

دیوارکوب با نخ مکرومه شیک

ساخت دیوارکوب شیک و جدید

همانطور که ملاحظه نمودید دیوارکوب های مکرومه تنوع بالایی دارند و در شکل و طرح های مختلف تهیه می شوند که هر یک زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند و شما می توانید مناسب با فضایی که برای آن در نظر گرفته اید دیوارکوب ایده آل را انتخاب نموده و از آن در فضای اتاق پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، تراس و حتی فضای مربوط به عکاسی در آتلیه ها استفاده نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید