مدل مانتوهای شیک بازیگر نقش جیران (پریناز ایزدیار)

0

پریناز ایزدیار یکی از بهترین بازیگران زن ایرانی است که علاوه بر ایفای نقش عالی و اخلاق حرفه ایی فوق العاده، به عنوان یکی از شیک پوش ترین بازیگران جوان شناخته شده است. این بازیگر که به تازگی مشغول ایفای نقش جیران می باشد و محبوبیت بیشتری در بین بینندگان یافته است سبک خاصی را در استایل های خود دارد و توانسته است از جمله بازیگران شیک پوش و به روز باشد که استایل هایش اغلب مورد توجه طراحان مد و زیبایی قرار می گیرد. مدل مانتوهای پریناز ایزدیار از جمله زیباترین مانتوها می باشند که به خوبی با دیگر اقلام از جمله شال، شلوار، کیف و کفش ست شده اند.

پریناز ایزدیار بازیگر و صدا پیشه ایرانی متولد ۸ شهریور ۱۳۶۴ در بابل می باشد، این بازیگر شمالی بازیگری را در سال ۱۳۸۵ شروع کرد و توانست طی این سال ها موفقیت های چشمگیری کسب کند. این بازیگر شناخته شده و محبوب علاوه بر سریال های تلویزیون در چندین فیلم سینمایی و سریال های شبکه خانگی نیز ایفای نقش داشته و به خوبی از عهده نقش ها و شخصیت های مختلف برآمده است و همین امر باعث محبوبیت بیشتر وی شده است. هم اکنون شاهد پخش سریال جیران از این بازیگر هستیم که یکی از سریال های پربیننده شبکه خانگی محسوب می گردد و خانم پریناز ایزدیار به خوبی از عهده ایفای نقشش برآمده است.

عکس پریناز ایزدیار

خانم ایزدیار دارای چهره و استایلی زیبا هستند و اغلب با پوششی شیک و خاص در مکان های عمومی ظاهر می شوند. از این رو مدل مانتوهای پریناز ایزدیار و استایل هایی که انتخاب می کنند بسیار مورد توجه قرار می گیرند و ایشان به عنوان یکی از بازیگران به روز و شیک ایرانی شناخته شده اند که استایل و مدل مانتوهای وی می تواند الگویی برای دختران و زنان شیک پوش محسوب گردد.

استایل جدید پریناز ایزدیار

 استایل های جدید و مدل مانتوهای پریناز ایزدیار

تصاویر زیر تعدادی از مدل مانتوی جدید و استایل های شیک پریناز ایزدیار را نشان می دهد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید و با ایده گرفت از نحوه ست کردن این بازیگر استایل زیبایی برای خود انتخاب نمایید. این مدل های مانتو در فصول مختلف سال مورد استفاده قرار گرفته اند که شما با کمی دقت می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

مدل مانتوهای پریناز ایزدیار

مدل منتو جدید

مدل مانتو بازیگران

مانتوی شیک پریناز ایزدیار

عکس بازیگران زن ایرانی

مدل مانتو جدید بازیگران

مدل مانتوی بایگران زن ایرانی

مدل مانتو کوتاه 1401

مدل مانتو مخمل جدید

استایل دخترانه جدید

مدل مانتو جدید زنانه

مانتو شیک زنانه

مانتوهای جدید بازیگران

مانتو پاییزه بازیگران

مانتوی پریناز ایزدیار

عکس جدید پریناز ایزدیار

عکس جدید بازیگران زن ایرانی

مدل مانتو دخترانه جدید

مانتو دخترانه شیک و زیبا

مدل مانتوی پریناز ایزدیار

مدل مانتو پاییزه بازیگران

ضمن اینکه امیدواریم شما عزیزان از تماشای استایل های خانم پریناز ایزدیار لذت برده باشید، برای این بازیگر خوش اخلاق و حرفه ای آرزوی موفق های روز افزون داریم.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید