با کمترین هزینه کاردستی پاییزی کودکانه بساز

0

ساختن کاردستی برای بچه ها یکی از فعالیت های جذاب و دوست داشتنی است که علاوه بر سرگرم کردن کودکان باعث رشد خلاقیت آنها نیز می شود. انتخاب نوع کاردستی به سن کودک، جنسیت، علایق و استعداد های وی بستگی دارد، اما برخی از کاردستی ها به صورت موضوعی انتخاب می شوند و اغلب در دوره پیش دبستانی و مقطع ابتدایی ساخت آنها توسط مربیان آموزش داده می شود. یکی از این مدل کاردستی های زیبا و بامزه کاردستی پاییزی کودکانه است که تنوع بالایی دارد و اغلب بچه ها به ساخت آن علاقه دارند.

ساخت کاردستی های پاییزی کودکانه با وسایل ساده

با آغاز فصل پاییز و شروع مدارس در ابتدای ماه مهر، ساختن کاردستی های مرتبط با دانش آموزان رونق بیشتری یافته است، از جمله این کاردستی ها می توان به انواع کاردستی ورزشی، کاردستی با کاغذ و مقوا، کاردستی الفبا، کاردستی آموزش اعداد و… اشاره نمود که اغلب جنبه آموزشی دارند، از این رو مربیان پیش دبستانی و مقطع ابتدایی با ساخت کاردستی های زیبا و جذابی در این موارد سعی می کنند آموزش های لازم را به کودکان بدهند. کاردستی پاییزی کودکانه نیز از آن دسته کاردستی هایی می باشد که اغلب در مهرماه توسط دانش آموزان ساخته می شود و از جمله کاردستی های جذاب و بامزه محسوب می گردند.

ساخت کاردستی پاییزه زیبا

برای ساختن کاردستی های پاییزه برای بچه ها اغلب از برگ های دختران با رنگ های متنوع و شاخه درختان استفاده می شود، البته با کمی خلاقیت با کاغذ و مقوای رنگی، میوه کاج، چوب و سنگ نیز می توان کاردستی های بامزه و زیبایی ساخت. در ادامه چند ایده بامزه برای درست کردن این مدل کاردستی ها را مشاهده می کنید که با الگوبرداری از آنها می توانید اقدام به ساختن کاردستی دلخواه نمایید.

ساخت کاردستی فصل پاییزکاردستی درخت در فصل پاییز

کاردستی پاییزی کودکانهکاردستی کودکانه بامزه

ساخت کاردستی بچه گانهکاردستی با میوه کاج

ساخت درخت پاییزیکاردستی درخت با کاموا

خلاقیت پاییزه کودکانهکاردستی گوزن با وسایل ساده

کاردستی کودکانه با میوه کاجخلاقیت با میوه کاج

ساخت کاردستی بچه گانهکاردستی پرنده با برگ درخت

کاردستی با برگ درخت کاجکاردستی با برگ درخت کاج

کاردستی حیوانات با برگ درختکاردستی حیوان با برگ

کاردستی پرنده با برگ درختکاردستی پاییزه برای بچه ها

تصاویر زیر جالب ترین ایده ها برای ساخت حیوانات، پرنده های مختلف و اشخاص را با برگ های درخت نشان می دهد که شما عزیزان با کمی دقت می توانید هر یک از آنها را به راحتی بسازید.

خلاقیت با برگ درختان پاییزی

کاردستی اول ابتدایی

کاردستی با برگ درخت

ساخت کاردستی کودکان

ساخت کاردستی برای بچه ها

ساخت کاردستی فصل پاییز

کاردستی کودکانه با برگ درخت

کاردستی های ساخت شده در فصل پاییز را می توان از جمله ارزان ترین و کم هزینه ترین کاردستی ها دانست، چرا که به راحتی می توان با مواد اولیه جمع آوری شده از طبیعت و ساده ترین وسایل اقدام به ساخت آنها نمود و به این شکل علاوه بر داشتن کاردستی ایی زیبا و جذاب، آموزش های مفید و جذابی نیز به کودکان داد و آنها را با تغییرات طبیعت در فصل های مختلف آشنا نمود.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید