تزیین خیار برای سالاد و دورچین های مختلف

0

خیار را می توان یک از اجزا اصلی سالادهای مختلف دانست که اغلب برای دیزاین روی سالاد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. پس آشنایی با ترفندهای تزیین خیار برای سالاد می تواند برای همه افراد باسلیقه مهم باشد، اینکه شما بدانید خیار را چگونه برش بزنید و به چه شکلی روی سالاد بچینید تا زیبایی بیشتری به آن ببخشد نشان از سلیقه و هنر شما دارد.

تزیین خیار به شکل گل

تزیین خیار برای سالاد با روش های ساده و زیبا

هنر تزیینات و سفره آرایی از جمله هنرهای بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که اغلب افراد تمایل به انجام آن دارند، یکی از این تزیینات خاص که در اغلب سفره ها و میزهای غذا جایگاه ویژه ایی دارد تزیین کردن سالادهای مختلف است. دیزاین سالاد با خیار و گوجه را می توان رایج ترین روش برای این تزیینات دانست که قبل از انجام آن بهتر است با ترفندهایی برای میوه آرایی خیار و گوجه آشنا شد و سپس اقدام به تزیین سالاد کرد. در ادامه چند ایده آسان اما زیبا برای تزیین خیار را مشاهده می کنید که با کمی دقت به راحتی می توانید آنها را انجام دهید.

دیزاین خیار

تزیین خیار ساده

دیزاین خیار به شکل گل

دیزاین خیار برای سالاد

تزیین خیار ساده و زیبا

ایده های متنوع و جذابی برای برش دادن خیار و دیزاین آن وجود دارد که هر یک زیبایی خاصی به سالاد می بخشند و با کمی دقت می توان آنها را انجام داد. تصاویر زیر مراحل انجام دیزاین خیار با روش های ساده را نشان می دهد که شما نیز با انجام این مراحل می توانید خیارها را به بهترین شکل تزیین نمود و برای دیزاین ظرف سالاد و دیگر خوراکی ها از جمله ظرف ماست و خیار از آنها استفاده کنید.

تزیین خیار به شکل گل

تزیین خیار به شکل برگ

مراحل تزیین خیار

گل به شکل خیار

تزیین خیار به شکل گل

تزیین سالاد با خیار

حال که با ایده های جذاب برای دیزاین خیار آشنا شدید، می توانید به راحتی ظرف سالادهای خود را با خیارهای تزیین شده، دیزاین نمایید. تصاویر زیر می توانند الگوهای جذابی در این زمینه باشند که ایده گرفتن از آنها و به کارگیری سلیقه خود مطمئنا زیباترین تزیین سالادها را خواهید داشت.

تزیین سالاد فصل با خیار

تزیین دیس سالاد

تزیین سالاد کلم با خیار

تزیین سالاد شیرازی

تزیین سالاد با خیار

تزیین خیار به شکل گل برای سالاد

تزیین سالاد شیک

تزیین سالاد شیک با خیار

تزیین خیار برای روی سالاد

تزیین سالاد کلم با خیار

همانگونه که ملاحظه نمودید چگونگی برش دادن خیار و بعد از آن چیدمان خیار های تزیین شده، بر روی سالاد کمک می کند زیباترین ظرف سالاد را برای مهمان ها داشته باشید، توجه نمایید که از ترفندهای بالا می توانید به عنوان دورچین غذا و دیزاین خوراکی های مختلف و همچنین میوه آرایی برای مناسبت ها استفاده کرد.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید