با عروسک های دست ساز برنامه مهمونی آشنا شو

0

برنامه مهمونی را می توان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین برنامه های نماوا دانست که این روزها جایگاه ویژه ایی بین مخاطبین دارد، در این برنامه شاهد حضور آقای ایرج طهماسب در کنار عروسک های جدیدی هستیم که هر یک قصه خاص خود را دارند و در کنار یکدیگر داستانی زیبا را روایت می کنند. هر یک از عروسک های برنامه مهمونی شخصیتی متفاوت دارند و توانسته اند جایگزینی برای کلاه و قرمزی و پسرخاله باشند. در ادامه بیشتر با این کارکترهای جدید آشنا خواهید شد.

عروسک پشه برنامه مهمونی

معرفی عروسک های برنامه مهمونی و ایده هایی برای ساخت آنها

عروسک های برنامه مهمونی ساخته ایرج طهماسب عروسک های پارچه ای زیبایی هستند که هر یک شخصیت جداگانه ایی دارند، آقای ایرج طهماسب که دیگر آقای مجری نیست به خانه جدیدی نقل مکان کرده است که در همسایگی یک سالن عروسی قرار دارد و در این سالن افرادی مشغول به کار هستند که اخلاق های عجیبی دارند و شخصیت هر یک قصه های جدیدی را می سازد. پرطرفدار بودن این برنامه باعث شده است افراد زیادی بخواهند اقدام به ساخت عروسک های ساده و زیبای این برنامه نمایند. حال در ادامه به معرفی هریک از این شخصیت ها می پردازیم که مطمئنا برای شما عزیزان نیز جذاب خواهند بود و با ایده گرفتن از این تصاویر می توانید به راحتی اقدام به ساختن عروسک نیز نمایید.

ساخت عروسک های مهمونی

عروسک بچه

این عروسک را می توان محبوب ترین شخصیت برنامه مهمونی دانست که با صداپیشگی هوتن شکیبا تبدیل به یکی از بهترین عروسک های این برنامه شده است و توانسته شخصیت یک کودک کار که به گل فروشی مشغول است را به خوبی نشان دهد این عروسک از الفاظ و کلماتی استفاده می کند که براث مخاطب جذاب و دیدنی است.

عروسک برنامه مهمونی

عروسک شاباش و دی جی

شاباش و دی جی وظیفه گروه موسیقی مجالس عروسی را به عهده دارند و هر دو افرادی هستند که روزی رویای هنرمند بزرگی شدن را در سر داشتن و حال به خوانندگی و نوازندگی مجالس عروسی رضایت داده اند. این عروسک ها تقریبا در برنامه حضور کم رنگی دارند.

عروسک های برنامه مهمونی

عروسک قیمه خانم

این عروسک که شخصیتی شبیه به یک مادر مهربان و دوست داشتنی را دارد همانطور که سنتی و قدیمی است اما به شدت اهل تعارف و احوالپرسی می باشد و نماد یک مادر دلسوز و مهربان ایرانی می باشد که همیشه در تلاش است به همه محبت صادقانه داشته باشد.

عروسک قیمه خانم

عروسک کته خانم

کته نماد زن روستایی با لهجه گیلکی است که شخصیتی جذاب و دوست داشتنی دارد. عروسک کته علاقه خاصی به بازیگران مرد خارجی دارد و در این برنامه ترجیح می دهد با همه چهره های معروف عکس سلفی بگیرد.

عروسک های برنامه مهمونی

عروسک خوشگل بابا

این عروسک در واقع مگس است که شخصیتی تخیلی و فانتزی دارد و از جمله عروسک هایی است که حضور کمرنگی در برنامه مهمونی دارد.

عروسک های مهمونی

عروسک پشه

عروسک پشه را می توان برگ برنده برنامه مهمونی دانست، این عروسک بامزه و دوست داشتنی با تکه کلام بده بزنیم بسیار معروف و محبوب شده است و هر بار که کسی را نیش می زند ویژگی های اخلاقی او را می گیرد و حالت های آن فرد را دارد. این عروسک بامزه توانسته است جایگاه ویژه ایی بین مخاطبین بیابد و تبدیل به یکی از بهترین شخصیت های عروسکی ایران شود.

روسک پشه مهمونی دست ساز

به طور کلی عروسک های برنامه مهمونی بسیار جذاب و دوست داشتنی هستند و هر یک شخصیت پردازی خاصی دارند که مخاطب را مجذوب خود می نمایند و نشان از موفقیت آقای طهماسب در ساخت برنامه عروسکی متفاوتی را دارند.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید