با دو قاشق پودر ژله، بستنی خوشمزه درست کن

0

بستنی ژله ای یکی از خوشمزه ترین بستنی های تابستانی است که طعم منحصر به فرد و خاصی دارد، این بستنی پرطرفدار به راحتی نیز تهیه می شود و شما می توانید در منزل و با کمترین هزینه اقدام به تهیه آن نمایید. در این مطلب به ارائه طرز تهیه بستنی ژله ای عالی و خوش طعم می پردازیم که مطمئنا مورد توجه شما عزیزان نیز قرار خواهد گرفت. همراه ما باشید.

درست کردن بستنی با ژله

تهیه خوراکی های خوشمزه در منزل برای همه از جذابیت زیادی برخوردار است، حال اینکه این خوراکی ها مورد توجه کودکان نیز قرار بگیرند مطمئنا حس بهتر و قشنگ تری دارد. ما در مطالب قبلی آموزش های متنوعی در زمینه تهیه ژله با پودر ژلاتین، پخت کیک های مختلف، تهیه انواع غذا، تهیه شکلات و… ارائه دادیم. حال می خواهیم شما عزیزان را با طرز تهیه بستنی ژله ای آشنا نماییم توجه کنید که این دستور کاملا متفاوت با تهیه ژله بستنی می باشد و بافت و طعم آنها نیز کاملا متفاوت است.

روش تهیه بستنی با ژله

مواد لازم :

پودر ژله دلخواه : ۲۰ گرم (۲ قاشق غذاخوری)

شیر عسلی : ۴۰۰ گرم (یک قوطی)

خامه صبحانه : ۲۰۰ گرم

آب سرد و آب گرم : هر کدام یک لیوان

طرز تهیه بستنی ژله ای خانگی :

ابتدا پودر ژله و آب گرم را داخل میکسر بریزید و حدود دو دقیقه ترکیب نمایید. سپس آب سرد، خامه و شیر عسلی را نیز به میکسر اضافه نمود و مجددا حدود دو دقیقه هم بزنید.

در صورتی که تمایل دارید بستنی شما رنگ بیشتری داشته باشد می توانید در این مرحله مقداری رنگ خوراکی ترجیحا همرنگ با پودر ژله به مخلوط اضافه نمایید.

حال مخلوط به دست آمده را داخل ظرف مناسبی بریزید و به مدت ۲ ساعت در فریزر قرار دهید. بعد از گذشت این زمان ظرف را خارج نموده و حدود ۱۰ دقیقه با همزن بزنید. حال مجددا ظرف حاوی بستنی ژله ای را داخل فریزر قرار دهید، بعد از گذشت ۲۴ ساعت بستنی شما کاملا آماده است و می توانید آن را سرو نمایید.

طرز تهیه بستنی ژله ای

توجه داشته باشید که شیر عسلی همان شیر غلیظ شده است که می توانید آن را با دستورهای ارائه شده در منزل نیز تهیه کنید و یا به صورت آماده از فروشگاه های مختلف خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید