آموزش ساخت کاردستی با کاغذ و مقوا با روشی ساده و زیبا

4

ساخت کاردستی با کاغذ از آموزش های پرطرفدار و خیلی زیباست که میشه توی خونه و با امکانات خیلی کم به راحتی و سریع درستش کرد. این نوع کاردستی کاربردهای زیادی داره و خیلی جاها میشه ازش استفاده کرد. البته این نوع کاردستی زیبا رو  میشه با مقوا و انواع کاغذ رنگی هم درست کرد. با این آموزش زیبا و جذاب در ادامه مطلب همراهم باشید.

ساخت کاردستی با کاغذ + تصاویر ساخت کاردستی:

آموزش ساخت کاردستی با کاغذ که امروز براتون در نظر گرفتم یک آموزش فوق العاده جالب و زیباست که همینطور که گفتم با کاغذ رنگی و مقوا هم ساخته میشه و شما میتونید اونو در سایزها و رنگ های مختلف درست کنید و برای تزیین اتاق خواب و موارد دیگه مورد استفاده قرار بدید. برای ساخت این کاردستی زیبا شما فقط به مقداری کاغذ احتیاج دارید که البته برای محم کاری میتونید از چسب مایع هم استفاده کنید. مهمترین قانون برای ساخت این کاردستی توجه به نحوه تا زدن کاغذه که فرم اصلی کاردستی رو تشکیل میده. برای شروع کار یه تکه کاغذ در سایز دلخواه انتخاب کنید و اونو به شکل زیر تا بزنید و طبق مراحل زیر پیش برید تا کاردستی شما تکمیل شه.

ساخت کاردستی با کاغذ

ساخت کاردستی با کاغذ

ساخت کاردستی با کاغذ

کاردستی با کاغذ

کاردستی با کاغذ

کاردستی با کاغذ

کاردستی با کاغذ

کاردستی با کاغذ

کاردستی با کاغذ

خب دوستهای گلم این نمونه کامل شده کاردستی با کاغذ یا مقواس که با کمی دقت و تکرار میتونید اونو درست کنید و ازش نهایت استفاده رو ببرید.

کاردستی با کاغذ

برای جذاب تر شدن کاردستی میتونید اونو در چند سایز و رنگ مختلف درست کنید و روی تابلوهای مختلف و همینطور دیوار بچسبونید و انواع تزیینات رو باهاش انجام بدید.

کاردستی با کاغذ

کاردستی با کاغذ

بخاطر اینکه این نوع کاردستی کاغذی شبیه به برگ درخته، میتونید برای تزیین پنجره ها هم ازش استفاده کنید و اونو روی توری پشت پنجره بچسبونید تا یک فضای پاییزی قشنگ بسازه.

کاردستی با کاغذ

خب دوستان گلم ساخت کاردستی با کاغذ ما به پایان رسید، امیدوارم خوشتون اومده باشه. برای مشاهده آموزش ها و مدل های بیشتری حتما سری به کاردستی بزنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

۴ دیدگاه

یک نظر دهید