چگونه یک گردنبند و زنجیر برای مردان انتخاب کنیم

0

ممکن است نظرات متفاوتی در مورد اینکه آیا مردان باید گردنبند و زنجیر بپوشند یا نه شنیده باشید. ما معتقدیم که این یک پاسخ آسان است” بله، کاملاً!

در دنیای جواهرات هیچ قانون جنسیتی وجود ندارد. تنها چیزی که شما را محدود می کند ترجیحات سبک خودتان است. گردنبند و زنجیرها به ویژه اکسسوری ها سابقه طولانی در پوشاک مردانه دارند.

مردان اروپایی مدت‌هاست که زنجیر را به عنوان نشانه‌ای از کلاس و استایل پذیرفته‌اند، و در ایالات متحده، گردنبندهای مردانه تاریخچه‌ای غنی در لباس‌های خیابانی و مد دارند.

زنجیر محبوب ترین مدل گردنبند مردانه در سراسر جهان است که به تنهایی یا با آویز پوشیده می شود. طرح‌ها و انواع زنجیرهای زیادی وجود دارد که می‌توان از بین آن‌ها انتخاب کرد.

آیا گردنبند برای پسران جذاب است؟

زیبایی چشم بیننده است، اما وقتی صحبت از چیزهایی می شود که چشم انسان عموماً دوست دارد ببیند، جواهرات زیبا مطمئناً در صدر فهرست قرار دارند. با چنین طیفی از طرح ها، مطمئناً یک موضوع کاملا سلیقه ای است. جدای از ترجیحات فردی، یک گردنبند با طرح زیبا، ظاهری بسیار جذاب برای یک مرد ایجاد می کند.

اگر زیر پیراهن قرار میگیرد، دکمه‌های پیراهنتان را باز کنید تا روی سینه‌تان نمایان شود. یا اگر گردنبند را روی پیراهنتان ببندید، می‌تواند فضایی پیچیده، و جذاب را به ارمغان بیاورد.

کلید انتخاب هر زیورالات یا اکسسوری این است که همیشه از خودتان شروع کنید. با گردنبندها و زنجیر های خود می توانید اجازه دهید ترندها یا نمادهای الهام بخش شما باشند. اما بهترین انتخاب همیشه همان چیزی است که برای شما طبیعی و مورد پسند باشد. وقتی چیزی را به طور معتبر و با اعتماد به نفس بپوشید برای دیگران هم جذاب خواهد بود.

چگونه یک گردنبند و زنجیر برای مردان انتخاب کنیم

رنگ مناسب گردنبند و زنجیر برای آقایان

زنجیر و گردنبند هایی با  رنگ طلایی یا نقره ای برای پسران وجود دارد. این یک بحث طولانی مدت در مورد فلز گرانبهایی است که باید هنگام خرید جواهرات انتخاب کنیم. در اینجا، ما به طور کلی، رنگ زیورالات مردانه را بررسی می کنیم.

از گردنبندهای مهره ای رنگی گرفته تا استیل ضد زنگ نقره ای و طلایی، گردنبند شما باید با رنگ های دیگر لباس و سایر اکسسوری های شما مطابقت داشته باشد. اگر دستبند، انگشتر یا ساعت هم می‌پوشید همه چیز را منسجم نگه دارید. از آنجایی که گردنبندها پوست را لمس می کنند، مطمئن شوید که از فلز بدون نیکل ساخته شده اند تا از واکنش آلرژیک جلوگیری کنید.

رنگ زنجیرهایی که به سراغ آن می روید تا حد زیادی با لباس و همچنین رنگ پوست شما ارتباط دارد. برای کسانی که پوست زیتونی دارند، طلایی بهتر می شود در حالی که پوست کم رنگ یا روشن با بدلیجات نقره ای بهتر به نظر می رسد.

با این وجود، سایر لوازم جانبی شما نیز تعیین می‌کنند که کدام رنگ از بدلیجات را بخرید یا بپوشید. مثلا اگر یک ساعت نقره ای دارید، بهتر است از یک زنجیر نقره ای استیل که با آن مطابقت دارد استفاده کنید. در فروشگاه بدلیجات کالای تک امکان مشاوره رایگان برای خرید و انتخاب بدلیجات را برای مشتریان عزیز فراهم می باشد.

بهترین مدل های گردنبند مردانه

جواهرات مردانه به خصوص گردنبندها، تنوع بسیار زیادی دارند و برای کسانی از شما که تازه وارد بازی زیورالات مردانه شده اند، می گوییم که گردنبند مردانه نقطه شروع ایده آلی برای معرفی شما به این دنیای شگفت انگیز اکسسوری هستند.

بهترین گردنبندهای مردانه می توانند تقریباً هر ظاهری را زیباتر کنند، چه یک زنجیر ساده به رنگ نقره ای یا طلایی، یا یک آویز (پلاک) کمی جسورتر که شخصیت شما را منعکس می کند. اگر کاملاً مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، بهتر است ابتدا از طرح های مفهومی و عمومی تر استفاده نمایید.

چگونه یک گردنبند و زنجیر برای مردان انتخاب کنیم

بهترین مدل های زنجیر مردانه

یکی از محبوب ترین گردنبندهای مردانه، زنجیر ساده استیل است. اگرچه به طور کلی از نظر شکل و ظاهر کاملاً شبیه به نظر می رسند، اما چندین سبک طراحی مختلف وجود دارد که زنجیر مردانه را تشکیل می دهد. این طرح ها عمدتاً با نحوه پیوند و بافت خانه های زنجیر، یک سبک خاص را تشکیل می دهند. همچنین ضخیم یا نازک بودن زنجیرها، آنها را متمایز می کند. برخی از طرح های محبوبی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از: زنجیر کارتیه، زنجیر فیگارو، طنابی، کوبایی، ونیزی، ماری، بیزانس، رولو و غیره. در مورد مواد ساخت زنجیر، تفاوت های زیادی وجود دارد ولی استیل، طلا و نقره محبوب ترین آنها هستند.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید