مدل های مانتو خامه دوزی برای استایل های شیک و خاص

0

مدل های مانتو خامه دوزی را می توان از جمله جدیدترین مدل های مانتو دانست، که انتخاب مناسبی برای فصل بهار و تابستان محسوب می گردند، این مدل مانتوهای شیک و جذاب به این دلیل که در قسمت خامه دوزی، از چند رنگ متفاوت استفاده شده، به راحتی با شال و شلوارهایی مختلف ست می شوند و می توانند تکمیل کننده یک استایل فوق العاده زیبا برای شما باشند.

مانتوهای خامه دوزی یا سوزن دوزی دارای سبک دوخت متفاوتی هستند و اغلب در قسمت آستین و یقه شاهد خامه دوزی های زیبایی هستیم و بقیه پارچه مانتو ساده می باشد. برای دوخت این سبک مانتوها اغلب از پارچه های لنین، کتان، ابریشم، نخ و… استفاده می شود و از این رو از جمله مدل مانتوهای تابستانه محسوب می گردند که در طرح ها و مدل های مختلف و به صورت بلند و کوتاه هر یک طرفداران خاص خود را دارند. حال سعی نمودیم در این مطلب مجموعه ایی از زیباترین مدل های مانتو خامه دوزی شده را معرفی نماییم که به راحتی می توانید مدل مانتو دلخواه خود را در بین این تصاویر بیابید.

مدل مانتو زیبا برای مجلس

۲۳ مدل مانتو خامه دوزی شده جدید و شیک

گلدوزی، تکه دوزی، خامه دوزی؛ سنگ دوزی و… از جمله هنرهایی محسوب می شوند که زیبایی خاصی به پارچه های ساده می دهند و اغلب افراد در گذشته برای بخشیدن جذابیت بیشتر به لباس های مختلف از این هنرها استفاده می کردند، البته در زمان حال اغلب این هنرها را می توان به جای دوخت با دست، از چرخ خیاطی استفاده کرد و روی پارچه منتقل نمود، کما اینکه پارچه های آماده با این دوخت های تزیینی نیز در بازار موجود می باشند و می توان به راحتی با آنها لباس ها و مانتوهای زیبا و شیک دوخت. حال چه قصد خرید مانتوی آماده و یا دوخت آن را دارید ما در این بخش مدل هایی را معرفی می کنیم که می توانند به عنوان الگو مورد استفاده قرار بگیرند و با ایده گرفتن از آنها صاحب زیباترین مانتو با طرح خامه دوزی شوید.

مدل مانتو خامه دوزی مدل مانتو جدید مدل مانتو زنانه جدید مل مانتو عبایی جدید مانت وبا پارچه خامه دوزی مدل مانتو سفید سوزن دوزی مدل مانتو جدید و شیک زنانه مدل مانتو سوزن دوزی

این مانتوهای زیبا به عنوان مانتو مجلسی نیز مورد استفاده قرار می گیرند و از آنجا که جذابیت و زیبایی زیادی دارند و افراد با سلایق مختلف این مانتوهای سوزن دوزی و خامه دوزی شده را به عنوان یک مانتو خاص برای مجالس و مهمانی ها می پسندند.

 مدل مانتو مجلسی مشکیمانتو مجلسی با گلدوزیخامه دوزی روی مانتومدل مانتو کوتاه زنانهمدل مانتو تابستانی جدیدمانتو خامه دوزی شده جدیدمل مانتو مجلسی بلندخامه دوزی یقه مانتوعکس مانتو زنانه شیکمدل مانتو گلدوزی شدهمدل مانتو تابستانی شیکمانتو تابستانی شیک و زیبامانتو تابستانی با پارچه خامه دوزیمدل مانتو خامه دوزی 1401

مجموعه ایی که مشاهده نمودید تعدادی از جدیدترین مدل های مانتو بود که امسال ترند شده اند و مورد توجه بانوان شیک پوش قرار گرفته اند. در صورتی که تمایل دارید با دیگر مدل های مانتو و لباس های شیک و زیبا آشنا شوید حتما از دیگر مطالب ما دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید