۲۴ مدل وست و شومیز جدید برای خانم های شیک پوش

0

وست چیست و چگونه با وست شیک پوش تر شویم؟ این سوالی است که این روزها برای اغلب خانم هایی که به مد اهمیت می دهند پیش می آید. اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده است و می خواهید با نوع پوششی که ترند شده است آشنا شوید این مطلب را از دست ندهید و با انواع مدل وست و شومیز و چگونگی ست کردن با آنها آشنا شوید و بدین صورت استایلی خاص و متفاوت برای تابستان داشته باشید.

مدل های وست و شومیز شیک و زیبای دخترانه

انواع مختلف وست را می توان نوعی مانتو تابستانی دانست که بدون آستین و جلو باز می باشند و با انواع شومیز ها ست می شوند. این سبک مانتوها مناسب فصل بهار و تابستان هستند و امسال ترند شده اند. انواع مانتو وست یا مانتو جلیقه ایی برای خانم ها در سنین مختلف و با اندام های متفاوت مناسب هستند و از آنجایی که امسال ترند شده اند و به عنوان یکی از بهترین مدل های مانتو ۱۴۰۱ معرفی شده اند، انتخاب خیلی خوبی برای بانوان شیک پوش محسوب می گردند که می توانند آنها را در طرح و رنگ دلخواه تهیه نمایند و بدین صورت صاحب استایلی خاص و متفاوت شوند.

استایل های دخترانه با وست

همانگونه که گفتیم اغلب بانوان وست را با شومیزهای متفاوت ست می کنند از این رو انتخاب مدل شومیز نیز نقش مهمی در زیبایی استایل دارد که ما در مطالب قبلی انواع شومیز های شیک و زیبا را معرف نمودیم حال می خواهیم شما عزیزان را با مدل های وست آشنا کنیم که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

مدل وست و شومیزمدل مانتو وست

وست زنانه زیبا و خاصاستایل با مانتو جلیقه ای

ست و ست و شلوارمدل مانتو وست جدید

مدل وست بلندست مانتو بدون آستین با شلوار

ست وست و شلوارمدل وست جدید

استایل با وست و دامناستایل با وست و شومیز

مانتو تابستانی بدون آستینمدل وست و شلوار جدید

استایل با وست و شومیزمدل مانتو تابستانی جدید

عکس وست جدیدمدل وست گشاد و بلند

مدل وست و شومیز زیبااستایل زیبا با مانتو بدون آستین

استایل تابستانه جدیدمدل وست بلند جدید

مدل مانتو تابستانی شیکاستایل زیبا با وست

استایل زیبا با مانتو و شومیزمانتو تابستانه بدون آستین

مانتو بدون آستین تابستانیمدل وست کوتاه دخترانه

مدل مانتو تابستانی جدیداستایل جدید با وست و شومیز

مدل مانتو وست و شومیزمدل وست مجلسی زیبا

مانتو شلوار ست تابستانیست وست با شلوار جدید

مدل مانتو تابستانی جدیداستایل زیبا با وست دخترانه

استایل لاکچری با وستمانتو و شلوار ست جدید

تصاویری که ملاحظه نمودید ست وست با شلوار بود که هر یک زیبایی خاص خود را داشتند، حال می خواهیم چند استایل زیبا با وست و دامن معرفی کنیم که می توانند انتخاب مناسبی برای تابستان باشند. در ادامه این ست های زیبا و خاص را ملاحظه نمایید.

وست زنانه جدید

مدل وست زیبا و شیک

ست وست با دامن

مدل وست و دامن

استایل های جذاب با وست یا مانتو جلیقه ای تنوع بالایی دارند و می توانند یکی از بهترین پوشش ها برای بانوان باشند و با توجه به اینکه امسال ترند شده اند شما نیز می توانید این مدل مانتو زیبا را به عنوان مانتو تابستانی انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید