کدام طرح های ناخن تابستانی ترند شده اند ؟

0

انتخاب طرح و مدل برای ناخن ها یکی از موارد مهمی است که اغلب خانم ها توجه خاصی به آن دارند و ترجیح می دهند شیک ترین طرح را انتخاب نمایند. همانگونه که می دانید طرح های ناخن تنوع بسیار بالایی دارند که مناسب با سلیقه های مختلف طراحی شده اند. حال اگر شما به دنبال یک طرح ناخن تابستانی جدید و خاص هستید پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید و با طرح های شیک و زیبا برای سلایق مختلف آشنا شوید.

طرح ناخن تابستانی

۳۸ طرح ناخن تابستانی شیک و جدید

با نزدیک شدن به فصل تابستان همه کسانی که هل مد هستند سعی می کنند بهترین و خاص ترین  انتخاب ها را در رابطه با ظاهر و استایل خود داشته باشند. همانگونه که می دانید برای داشتن یک استایل تابستانی شیک و زیبا باید به تمامی موارد از جمله مانتو تابستانی و شلوار و شال مناسب، ست کیف و کفش و… که تکمیل کننده پوشش شما هستند توجه نمایید. علاوه بر این موارد بهتر است به رنگ مو، طرح و مدل ناخن ها، نوع میکاپ و… نیز توجه نمایید تا بهترین استایل را داشته باشید. همانطور که گفتیم در این مطلب قصد داریم شما عزیزان را با انواع طرح ناخن تابستانی آشنا نماییم که می توانند تکمیل کننده استایل شما در تابستان باشند.

کاشت ناخن جدید

طرح ناخن ساده و شیک

طرح ناخن فرنچ مشکی

طراحی ناخن با نگین، فرنچ ناخن، طراحی ناخن با لنز و شابلون، دیزاین با قلم داتینگ، طراحی ناخن مات، شاین و کروم و صدها نوع دیگر از طراحی وجود دارد که در هر دوره ایی برخی از این موارد با توجه به مد، رواج بیشتری می یابند که البته باز هم انتخاب هر یک سلیقه ایی می باشد.

طرح ناخن تابستانی جدید

مدل ناخن جدید

طرح ناخن شیک و خاص

کاشت ناخن با طرح جدید

طرح ناخن برای تابستان 1401

طرح ناخن بلند و تیز

مدل کاشت ناخن شیک

کاشت ناخن جدید

کاشت ناخن جدید

طرح ناخن ساده و جدید

مدل کاشت ناخن جدید

طرح ناخن عروس

طرح ناخن ساده و شیک

طرح ناخن با لنز جدید

یکی از مواردی که امسال بیشتر مورد توجه قرار گرفته است استفاده از لاک هایی با رنگ فسفری در طراح ناخن می باشد که البته جذابیت خاصی نیز به ناخن ها می بخشد.

طرح ناخن جدید

طرح ناخن با رنگ فسفری

طرح ناخن فانتزی

طرح ناخن ساده و شیک تابستانی

مدل کاشت ناخن جدید

استفاده از لنز و همچنین شابلون با طرح های فانتزی از دیگر مواردی است که مورد توجه دختران جوان قرار گرفته است و اغلب اینگونه طرح ها در تمام طول سال طرفداران خاص خود را دارند.

مدل کاشت ناخن

طرح ناخن فلامینگو

طرح ناخن برای تابستان

طرح کاشت ناخن

طراحی ناخن 1401

طرح ناخن سبز

کاشت ناخن جدید و شیک

طرح های ساده از جمله مواردی است که زیبایی خاص به انگشتان دست می بخشند، شما با انتخاب یک طرح متفاوت برای دو انگشت می توانید جذابیت ناخن های خود را بیشتر کنید تصاویر زیر نمونه هایی از طراحی های ساده و در عین حال زیبا و جذاب هستند که امسال ترند شده اند.

ناخن کاشت جدید

کاشت ناخن آمبره جدید

طرح ناخن ساده و زیبا

مدل کاشت ناخن

طرح ناخن فانتزی و ساده

طرح ناخن فرنچ

طرح ناخن جدید

طرح ناخن آمبره جدید

همانطور که مشاهده نمودید طرح های ناخن برای تابستان از تنوع بسیار بالایی برخوردارند که انتخاب آنها کاملا سلیقه ایی است و شما می توانید به دلخواه طرح و ایده مورد نظر را روی ناخن ها پیاده نمایید و از زیبایی دستان خود لذت ببرید.

 کاشت ناخن جدید

اشتراک گذاری

یک نظر دهید