ساخت جعبه مقوایی های زیبا برای هدیه با آموزش ساده

0

جعبه های مقوایی کاربردهای زیادی دارند و مهمترین آنها استفاده به عنوان جعبه کادو است که شامل انواع جعبه های کوچک و بزرگ در طرح های متنوع می باشد. حال چه بهتر که بتوانید این جعبه ها را خودتان در منزل و با کمترین هزینه بسازید و مورد استفاده قرار دهید. از این رو و بنا به درخواست شما دوستان هنرمند و با سلیقه قصد داریم در این مطلب نحوه ساخت جعبه مقوایی های زیبا و خاص را ارائه دهیم که مطمئنا برای شما نیز جذاب خواهند بود. پس تا پایان این آموزش مفید و کاربردی همراه ما باشید.

آموزش ساخت جعبه مقوایی زیبا با سه روش متفاوت

همه ما تجربه کادوپیچی و دیزاین هدایای مختلف را داریم اما همانگونه که تجربه کرده ایم استفاده از جعبه کادویی بسیار راحت تر و در عین حال شیک تر و جذاب تر است، برای تزیین هدیه تولد یا هر مناسبت دیگری چنانچه از جعبه های مناسب هدیه استفاده نمایید کار شما راحت تر و در عین حال بسیار شکیل تر نیز می شود. ساخت جعبه کادو با مقوا یا کاغذ از ترفندهای ساده و ارزان است که می توان برای مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار داد. ما در مطالب قبلی نحوه ساخت باکس هدیه با وسایل مختلف را ارائه دادیم حال می خواهیم چگونگی ساخت جعبه مقوایی را معرف کنیم که مطمئنا این آموزش نیز برای شما بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

ساخت جعبه مقوایی

 تصاویری که در ادامه مشاهده می نمایید مراحل ساخت انواع جعبه های کادویی را نشان می دهد که شما می توانید این جعبه های مقوایی زیبا را در سایز و ابعاد دلخواه تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید. برای تهیه این جعبه ها ابتدا الگوی جعبه را روی مقوا بکشید و بعد از برش زدن، طبق مراحل نشان داده شده مقوا را تا زده و با چسب زدن قسمتهای تعیین شده کار را به اتمام برسانید و به راحتی صاحب یک جعبه مقوایی زیبا برای هدیه تان شوید.

ساخت باکس هدیهجعبه کادویی مثلثی

جعبه کادو مدل هویج با مقواجعبه هدیه به شکل هویج

درست کردن جعبه مقوایی زیباجعبه کادویی برای شکلات ولنتاین

ساخت جعبه کادو استوانه اییجعبه کادو استوانه ایی زیبا

ساخت جعبه مقوایی مستطیلساخت جعبه کادو با مقوا و کاغذ

ساخت جعبه کادو با مقواجعبه کادوی ساده

ساخت جعبه کادوی زیبا و جذابمراحل ساخت باکس هدیه با مقوا

مشاهده نمودید که به راحتی و با استفاده از مقوا و دیگر وسایل ارزان و در دسترس می توان به راحتی جعبه های مقوایی زیبا و جذاب درست کرد و نهایت استفاده را از هر یک برد. حال اگر می خواهید با دیگر ایده ها و آموزش ها در این زمینه آشنا شوید، حتما از دیگر مطالب متنوع و جدید ما دیدن نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید