تزیین سنگ قبر با گل و شمع برای مراسم ختم

0

تزیین سنگ قبر یا قبر آرایی برای مراسمات مختلف یکی از ایده هایی است که در سال های اخیر رواج بیشتر یافته است و همانطور که می دانید این نوع دیزاین ها مراسم های مختلف را به سمت شیک و لاکچری بودن پیش می برد. برای انجام این تزیینات می توانید از انواع گل های طبیعی و مصنوعی، شمع های وارمر، قلمی یا استوانه ایی و… استفاده نمایید. در ادامه بیشتر با روش های گل آرایی قبر و تزیین مزار آشنا خواهید شد.

گل آرایی سنگ قبر

عکس های تزیین سنگ قبر لاکچری و زیبا

برای برگزاری یک مراسم ختم ایده آل، بعد از تزیین حلوا، تزیین خرما، تزیین میز برای مراسم ختم و… نوبت به تزیین سنگ قبر می رسد تا مراسم ختمی مورد توجه و خاص برگزار گردد. البته همانطور که پیش از این نیز گفتیم این تشریفات در سال های اخیر رواج یافته است و البته ممکن است مورد پسند همه افراد جامعه نباشد. با این حال ما قصد داریم در این مطلب ایده هایی در این زمینه برای کسانی که به این سبک دیزاین ها علاقه مند هستند معرفی نماییم.

تزیین سنگ قبر لاکچری

تزیین سنگ قبر

اغلب ما تا کنون بارها به شمع آرایی و تزیین شمع برای محرم و مراسم ختم پرداخته ایم، حال ایده هایی معرفی می نماییم که از این شمع آرایی ها در کنار تزیین گل برای دیزاین روی سنگ قبر نیز بتوانید استفاده کنید. برای تزیین گل و گل آرایی سنگ قبر بهتر است از گل های طبیعی و ترجیحا رنگ سفید و شیری استفاده کرد اما استفاده از گل های مصنوعی و یا با رنگ های دیگر نیز مانعی ندارد و کاملا سلیقه ایی است. در ادامه تصاویری از قبر آرایی های مختلف را مشاهده می کنید که هر یک می توانند ایده ای مناسبی در جهت انجام اینگونه تزیینات باشند.

دیزاین مزار برای سالگردتزیین سنگ قبر با گل طبیعیتزیین زیبای سنگ قبرعکس سنگ قبر با گل طبیعیشمع آرایی سنگ قبرشمع آرایی سنگ قبرتزیین روی قبر با گلگل آرایی مزار برای چهلمتزیین قبر برای چهلمدیزاین سنگ قبرتزیین روی سنگ قبرتزیین قبر با گل و شمعتزیین مزار تزیین سنگ قبر جدیدسنگ قبر لاکچریتزیین زیبای سنگ قبرگل ارایی شیک سنگ قبرتزیین زیبای سنگ قبرتزیین مزار برای مراسم چهلمتزیین سنگ قبر لاکچری

همانطور که مشاهده نمودید ایده های متنوعی برای دیزاین سنگ قبر وجود دارد که انتخاب هر یک کاملا سلیقه ایی است و با توجه به شرایط و امکانات و همچنین بودجه ایی که برای این کار در نظر گرفته شده است می توان دیزاین مورد نظر را انجام داد.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید