چیدن میوه در ظرف و ایده های تزیین میوه برای مهمان

0

چگونگی چیدن میوه در ظرف های مختلف و نحوه دیزاین میوه های متنوع به بهترین شکل برای پذیرایی از مهمان یکی از مواردی است که مطمئنا تاکنون بارها برای همه ما پیش آمده است، در اینگونه مواقع سعی داریم بهترین چیدمان را انجام دهیم. مشاهده مدل ها و ایده های تزیین میوه و چیدن میوه ها در ظروف مختلف کمک می کند بهترین نتیجه را در این زمینه بگیرید.

میوه آرایی برای پذیرایی

ترفندهای چیدن میوه در ظرف های مختلف برای پذیرایی

دیزاین و تزیین میوه از جمله مواردی است که اغلب ما روزانه با آن مواجه می شویم، حال اگر قرار باشد این تزیینات برای پذیرایی از مهمان ها انجام گیرد مطمئنا نیازمند دقت بیشتری نیز خواهد بود. میوه آرایی و چیدن میوه در ظرف نیز از این قاعده مستثنی نیست و افراد با سلایق مختلف سعی دارند بهترین و زیباترین تزیین میوه را در ظروف مختلف انجام دهند.

دیزاین میوه برای دورهمی

تزیین میوه های تابستانی

دیزاین میوه های تابستانی زیبا

تزیین میوه لاکچری

برای اینکه بتوانید بهترین چیدمان میوه را داشته باشید، بهتر است ابتدا با توجه به نوع میوه ها، ظرف مناسبی انتخاب کنید، سپس بعد از شستن و خشک کردن میوه ها آنها را به زیبایی داخل ظرف بچینید که علاوه بر زیبایی و مرتب بودن، دسترسی خوبی نیز داشته باشد و بتوان با آن پذیرایی خوبی انجام داد. در ادامه تصاویری از ظرف های میوه را مشاهده می نمایید که از جمله ظرف های جدید و شیک محسوب می گردند و چیدمان های خوبی دارند و می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمود.

چیدن میوه در ظرف برای پذیراییچیدمان میوه در ظرف فلزی

دیزاین میوه در ظرف برای مهماندیزاین میوه در ظرف دو طبقه

تزیین میوه سالم برای مهمانیتزیین ظرف پایه دار میوه

تزیین میوه در ظرف سه طبقهمیوه آرایی در ظرف سه طبقه

چیدن میوه های بهاری در ظرفتزیین میوه های بهاری در ظرف

چیدن میوه در ظرف دو طبقهمیوه آرایی ساده و زیبا

تزیین سبد میوهتزیین سبد میوه حصیری

دیزاین میوه برای مهمانچیدمان ساده میوه برای مهمان

میوه آرایی برای پذیراییتزیین میوه در ظرف برای پذیرایی

چیدمان میوه برای مهمانچیدمان میوه ساده و زیبا

تزیین میوه داخل سبدچیدن میوه در سبد برای مهمان

چنانچه تمایل دارید میوه ها را داخل ظرف های ساده بچینید و یک پذیرایی خودمانی و در عین حال زیبا و شیک داشته باشید ایده های زیر می توانند انتخاب مناسبی برای دیزاین شما باشند.

تزیین میوه ساده برای مهمان

چیدمان میوه در ظرف

چیدن میوه برای پذیرایی

تزیین میوه ساده و زیبا

تزیین میوه داخل طرف

دیزاین میوه برای پذیرایی

چیدن میوه در ظرف سرامیک

در بعضی از مهمانی ها و مناسبت ها ترجیح می دهیم میوه ها را به شکل خرد شده دیزاین نماییم و از سبک های خاص میوه آرایی استفاده نماییم، ایده های زیر در اینگونه مواقع می توانند انتخاب خوبی برای شما باشند، برای انجام اینگونه تزیینات کافیست کمی از هنر میوه آرایی استفاده نمایید و بعد از برش و تزیین میوه ها آنها را به شکل دلخواه داخل ظرف مناسب چیده و سپس سرو نمایید. توجه داشته باشید که اینگونه دیزاین ها برای جشن های مختلف خصوصا جشن تولد و همچنین دورهمی های دوستانه انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

تزیین میوه در ظرف

تزیین میوه به شکل گل

تزیین میوه داخل سینی

تزیین دیس میوه

تزیین میوه برای تولد

تزیین میوه رمانتیک

حال که با بهترین چیدمان های میوه برای مهمانی ها آشنا شدید می توانید با الگوبرداری از هر یک از این ایده ها، دیزاین دلخواه را انجام دهید و تزیینات فوق العاده ایی داشته باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید