تزیین سفره هفت سین ۱۴۰۱ با جذاب ترین ایده ها ( ۵۰ مدل هفت سین )

0

یکی از سنت ها و آیین های دیرینه ما ایرانیان که با آغاز سال نو به انجام آن می پردازند چیدن سفره هفت سین می باشد که هر کسی بنا به ذوق و سلیقه ای که دارد به دیزاین آن پرداخته و نزدیک سال تحویل تمامی اعضای خانواده به دور آن جمع شده و سال جدید را در کنار هم با دعا و شادی آغاز می کنند. در همین راستا سعی داریم در این مطلب به جهت ملاحظه و الگوبرداری شما عزیزان ایده های جذابی از انواع تزیین سفره هفت سین ۱۴۰۱ را به نمایش بگذاریم.

سبک های شیک و خاص برای دیزاین هفت سین ۱۴۰۱

با فرا رسیدن عید نوروز از جمله اقدامات و تدارکات مهمی که به عنوان یک رسم کهن تاکنون به یادگار مانده است و هر ساله اجرا می شود و در واقع جزئی از مراسم و جشن سال نو به حساب می آید پهن کردن سفره هفت سین است که سبک های متنوعی برای چیدمان آن وجود دارد. شما می توانید با الهام گرفتن از ایده هایی که برای تزیین هفت سین ۱۴۰۱ وجود دارد با آغوشی باز به استقبال سال جدید بروید و خود را برای رویارویی با فصلی نو آماده نمایید.

بانوان خوش ذوق و هنرمند نیز با نزدیک شدن به سال نو همواره به دنبال ایده های خلاقانه و شیکی برای تزیین  سفره هفت سین خود هستند تا اجزای مهم این مجموعه را که هر کدام به عنوان نماد و نشانه خاصی در سفره قرار گرفته می شود به زیبایی هر چه تمام تر دیزاین نمایند و بدین گونه هنر دست و سلیقه خود را به نمایش بگذارند و جلوه ای بی نظیر به سفره یا میز هفت سین خود بدهند. بهتر است سبزه عید را از قبل و در زمان مناسب سبز نمایید و سپس دیگر اجزا هفت سین را به زیبایی دیزاین نموده و بچینید.

بهتر است بدانید که رنگ سال جدید آبی بنفش در نظر گرفته شده بنابراین در صورت تمایل سعی کنید اجزای هفت سین خود را با این تم انتخاب نمایید تا دیزاین تان جذاب تر و خاص تر دیده شود. همچنین می توانید برای اجرای این کار مطابق با سلیقه خود سبک مدرن یا سنتی را مورد انتخاب قرار دهید که هر کدام زیبایی و جذابیت منحصر به خود را دارد و بدین شکل می توانید سفره یا میز هفت سین فوق العاده ایی داشته باشید.

به طور مثال در صورت انتخاب تم و سبک سنتی می توانید از ظروف سفالی، مسی، مینا کاری و … استفاده کرده و اجزای هفت سین را داخل آن بچینید و بر روی یک پارچه قدیمی همچون ترمه قرار دهید. انتخاب سبک مدرن نیز ایده ای جذاب می باشد و می توانید از عناصر جالب و خلاقانه ای برای چیدمان سفره یا میز هفت سین استفاده نمایید و دیزاینی شیک را ارائه دهید.

تصاویری دیدنی از انواع ایده های جذاب چیدمان هفت سین سال نو

در ادامه نمونه های شیک و زیبایی از انواع تزیین هفت سین را برای ایده گرفتن شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم تا از آن ها دیدن نمایید و بتوانید با انتخاب مدل مدنظرتان در سال جدید دیزاینی خاص داشته باشید.

مدل های تزیین هفت سین 1401 سبک های جذاب تزیین هفت سین برای عید ایده های شیک تزیین هفت سین برای سال نو ایده های جدید طراحی هفت سین برای سال نو مدل های شیک تزیین هفت سین برای عید نوروز ایده های جذاب تزیین هفت سین 1401   ایده های جذاب تزیین هفت سین برای سال نو انواع تزیین خلاقانه هفت سین 1401 انواع دیزاین شیک هفت سین برای عید  سبک های خلاقانه تزیین هفت سین 1401 انواع طراحی هفت سین برای سال نو مدل های زیبا تزیین هفت سین 1401 انواع سبک های خاص دیزاین هفت سین برای عید نوروز سبک های جالب تزیین هفت سین 1401 سبک های شیک دیزاین هفت سین برای سال نو انواع دیزاین هفت سین 1401 انواع تزیین شیک هفت سین برای سال نو سبک های جدید تزیین هفت سین 1401 سبک های زیبا دیزاین هفت سین برای عید انواع دیزاین زیبا هفت سین برای سال جدید مدل های جذاب طراحی هفت سین 1401

در مطلب ارائه شده مدل های متنوعی از تزیین هفت سین ۱۴۰۱ را در سبک های شیک و جدید مشاهده نمودید که امیدواریم مورد پسندتان قرار گرفته باشد وتوانسته باشیم شما را در انتخاب مدلی که در نظر دارید راهنمایی و کمک کرده باشیم.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید